25 Ağustos 2008 Pazartesi

şekilli msn nickleri


Şekilli msn nickleri, şekilli nickler , msn avatarları

тєѕтιηιη ιçιη∂є ηє ναяѕα ∂ιѕιηα ∂α σ ѕιzαя

υмυ∂υηυ уιтιямιѕ σℓαηιη, вαѕкα кαувє∂є¢єк вιяѕєуι уσктυя

ßëñ Sëñî øñLar gîßî UcuZ ßar Kô$ëLërîñDëkî HësaPLarDa DëgîL,Yûcë ßîr DaVañIñ OrtasIñDa DîMDîk A¥akta ßuLDuM Rëîs.
ßakI$LarIñ DëLîP Gë¢ërkëñ NaMërtLîgî,YûrûDûñ tøZLu ¥øLLarDa VaZgë¢MëDîñ GôrDûM Rëîs.
KuruLurkëñ TuZakLar ArD ArDa VururLarkëñ Sëñî,GôZûñû ßîLë KIrPMaDIñ,gûLDûñ Gë¢tîñ Rëîs..





Biraz Kül, Biraz Duman, o benim işte.


вιя нαуαтıη αηℓαмıу∂ıη αѕlıη∂α,αηℓαмıуℓα вιяℓιктє σ нαуαтı∂α göтüя∂üη уαηıη∂α


Ve ben taş mıyım sevgili...?





♠♥ iNtikAm krALichési ♠♥




akıq giden Zamanın Teq deiştiremiCeqi sey aşk



İçinde patlar bütn herşeyyyyyy





Şu iğrenç hayatın bana verdiği en güzel şeysin.!









Bir yalan dışında hiçbirşeysin.




I'm barbie qirL xD
In the barbie world
Life in plastic, it's fantastic !


ßıktım Herşeyden SEnin Yüzünden Kahretsin....

4 duvar arası bana mesken.....



Gittin..
ardInda ßir Ênkaz ßırakarak ..!

Şekilli msn nickleri, şekilli nickler

Sen yokSun yine ,,
ßeni kim Sevecek
Sen diye ..!



du$en Su damLaSıydı..
ßu a$k SadeCe Çıkmaz Sokakdı ((:



Sen Sus aynaLara konu$sun..
taßi Geriye konu$ucak
Ayna kaLdıySa ..!



Hasret" Beni Yordun Sanma...!!!





İncindim, incitildim derinden
Terkettim kendimi...




vedalar doğru değil..
sevgiler yalan değiil..
koşarım ben sensizliğee..
son bakışta "gitmek"
hiç mümkün değil..



"Sen parla ben döneyim
Aşkının etrafında
Bir yanıp bir söneyim
Alacakaranlıkta!"


Yarım kalan bu düş bizim mi?
Yoksa yiten ben miyim derken..
Nerden geldin sen?
Kaybeden ben miyim derken
Nerden geldin sen?..


Ama..
Bık-Tım..
Karanlıktan...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri