22 Nisan 2009 Çarşamba

Gönül nickleri


nié inkaR édiyoruz ki sévdiqimizi...
ßizé né Kimin né dédiqindén ?
sanki tüm dünYa Daha mı önmLi ßizdén ?



Gönül nickleri

Affétmék ßüyükLüksé Sén Affét ßén Affétmém!!



Sén Hanqi mévSimin YaqmuRusun söyLé !
ßu ısLaTıp yok oLmaLarın niyé ?!




Siyah mı aksaydı gözyaşım
Mutlu olman için kan mı kusmalıydım
Git hayatımdan...!
Değersiz değil senin kadar anılarım...


KaLßimi Kapattım Ondan ßaşka Herkese.. SenınLeyim Her Zaman Nereye Kadar qiderse...


Ya HiSsetTiKLeRiNiN aRKaSiNDa Dur
YaDa HiSsetMe!!




` Hâlâ S/âklımdâsın.. `



MeLekLer ağLamaz derdiN
AğLadıM../..
SöyLemiştim;
Ben meLek değiLim..


..Tuhaf bir umuttu sadece.. Her gece yastık aLtı ağLayan..



Tamda GidiyoRdum ßuRdan...
Séssizcé Yok oLup....
Tam da Çıkıp qidiYorDum HayaTınDan....
Yava$ Yava$ kayßoLup.....



Bén Miyim ßu haLLéRdéki ?¿
Kim éskiTTi RésimLéRDéki ßéni ?

aşık olma sözleri

Kim Hüzüné ßöLdü ßéni ?
kadéRLé kim çarpTı ?
Snra kim ÇıkaRdı ßéni YüRéqinDén ?
Kim TopLadı parçaLarımı Yénidén ?





éLimdé ßi ßıcak...
Niyétim öLdürmék déqiL...
Sadécé KorkuTup kaçıRmak.... =)




hayaLLéRim ßiLé ßuz qißi arTık...
ßiLmém ki Nérdn éSTi ßu ayrıLık... ?




ßeLki Sandığın Kadar Ukala-
ßeLkide Tahmin Edemeyeceğin Kadar Mütevaziyim
ßiraz SakLıyım ßazen YasakLıyım Kimseyi Örnek ALmam
Kimseye Örnek OLmam Arkama ßakmam 'AsLa' Demem
'Keşke'Leri Sevmem !!
ELeştiri DinLerim Nasihat DinLemem !!


DamLaya DamLaya GöL oLur derLer..
Yakında seL oLacak GözyaşLarım.. !





uzun bir ucurumum tam kenarindayim
yukarda hayaLLerim
asagida sen varsin

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri