7 Nisan 2009 Salı

ilgi çekici nickler


qitme kaL be yanım Şurada baş ucumda
Sana kurban olurum ELVEDA Deme bana...





Törpülenmiş Tırnaqlarım qüçsüzdüm bende avlandımm



Hiç gitme terk etme beni
Yorgunum çekemem hasretini
İstersen al sevinçlerimi
Sakın gitme; gitme
Hiç gitme terk etme beni
Yorgunum çekemem hasretini
İstersen al sevinçlerimi
Sakın gitme gitme...


Ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam,
Görürsen birgün şaşırma,
Beni böyle çaresiz, beni böyle derbeder,
Beni böyle ortalarda bırakma ...
ilgi çekici nickler

Her insanın içinde kendi şeytanı vardır..YA nefsıni yener Şeytanını yönertirsin..Yada nefsıne yenık düşer Şeytanının Eline düşersın..
Ve Şüphesizki....
"Şeytan'ın kadın ve öfkeden daha güçlü bir askeri yoktur."






Ne ZaMaN GüLSeM AğZıM YüZüM KaN... SöYLe! BeNi DoGuRuRKeN ŞeYTaNaMı öPTüRDüN ANNE.., ...
















O Halde ßy !
















Kim TutMu$, kİm késmİ$, kİm pİşİrmİş kİm yémİş.
iLqiLenMeemmm















yollar önümü göremeyeceğim kadar karanlık
her yer gözlerim gibi nemli
ve gökyüzü kararmaya yüz tutmuş bir mor renkti
ellerim ceplerimde öylece yürüyordum
hiçbir şey düşünmemeye çalışırken
nasıl oluyorsa en çok seni düşünüyordum
ve en çok ellerimi saklıyordum kendimden






yorumla.net







aLLah ayIrmadIktan sonra KULUna düşmezz [,






mjkh...


enteresan nick sözleri




İYİ BİR TAKLİT KUSURSUZ BİR YARATIŞTIR







Sevgilim bitti bu AŞK hoşçakaL diyorsun,olsun .. Dağ gibi çeker giderim üzüntü yaratma!Ömrümü verdim yollarına serdim diye hiç önemi yok RİCA EDERİM.




Söylenecek sözlerin bitip tükendiği o 0 noktasındasınız ...






мadємкi Sєωмєdiη кaLвiмє haηςєя qiвi SapLaηıя σк..!!



"Hoşçakal"


Bir kar tanesi ol kon dilimin ucuna


Bir kar tanesi eri ağzımda

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri