15 Nisan 2009 Çarşamba

Saygı nickleri


dayanmak zoRmus meqeR sonu beLLi oyunLara

Hayat çok monoton, 24 saat sen!

umRumda mı sanDın hayat !
Saygı nickleri
UnuTamam ßen Seni Hadi Yiyosaa SenDe Unut ßeni!!

Peee .. SevMi0MuŞ bHeni oTurup aqLasaM mı qi xDxD

·#·$63FiRaR séRßést ßénDé iStéméyéN ÇékéR qiDéR x! ·$14 ßoşvéér ŞimDiLik ukaLayıM

ßén 'SéN SéN' dié ßiTTim oqLum ! Hadi UnuT unuTaßiLiRsn..!ßén Sheni Yudum Yudum İçtim oqLum,Hadi sevMioRum De DießiLirSen !!

·#saRmı0 aRtık yaŞamak.. x| ·$63qıCık oLuoM Séni ßénim kaDaR SéFénLéré ·$14[aNNén HaRiç] ·$63xD xD

ßén sénin gißiLéRi çoqh izaya soqTum sény mi izaYa sokamıycam séwiyésiz

sadeCe bna baK bna yaLan söyLeyeceksen önCe gözLerimLe anLaş.

KaLbm snDn vazgecmieCeK

·#sııkıLdımM HEéRşéyDeN x/ ·$63SöyLémék koLayDı taßé SıkıyoRsa siLséNé içinDé ki ßéni x!

ich nicht mein hand noch liebe,ich nicht mein hand lassen nicht ( elimde değil hala seviyorum,elimde değil unutamıyorum )

·$63SöyLémék koLayDı taßé SıkıyoRsa siLséNé içinDé qiE ßéni x!

·#[c=11]néDen yaqıoRsun yaqmuR? néyi ısLatmaK istioSn? caDDé ısLak..Sokak ısLak..ısLatMak iSteDiqin qözLéRmSé onLaR Zati ısLak ![/c=1]

heRşey bitmişken bir anda çıkıp qeLdin seviyoRum dedin ve qittin qittiqn an bende bittin

qeLsende qeLmesende bitti boşuna uqraşma çabaLaRın qeReksizdi..!!!!
saygılı nickler
hadi qeL tutsana eLimi uzakdan söyLemk koLydı tabii sıkıyoRsa siLsene içndeKi beni

eLimde deİL haLa seviyoRum eLimde deİL unutamıyoRum

sahteydi o qüLüşLer seviyoRum diyen qözLer....

herqeSiN yeRi var HayatımDa SeN qeçmişTe KalaN bi HataMsıN taM düZeni kuRmuşkN qeLip YıkamaZsin

yaVaş yaVaş kaBuLLeneLim senİn iLacIn benImm xP

nefRetime biLe layık diiLsin biLirmisiN ?

küÇük beyniN anLamaz beni kızMa knDine kaPasite meseLesi x)

.. meLekLer koRuduqu kisiyi çOq Sevmezmi ? ßenimki ßeni sewdi ama çOq DeiLDi..Yinede Her$eyden çOq seviLdi

HayDi kLebek qßi awuÇLaRımda awucuMu aÇsaMh kaÇıcak kabatSm öLücek Ne oLuRsa oLsun awuÇLarımdan Kayıp qidéck

' ·#[c=21]uNudmAq ßéni y0RmazZ aMa uNuduLmak Sana k0yaR x! xD[/c=1]

= Z0rsam k0Layı…S0quksam Sıcaqıı…HavaLıysam sönüqü..CiddiySem cıvıqı..aSiLsem Basiti var :d

ßén saNa noKtayı KoyDum oqLum sén HaLén viRqüLLéRDé miSin..!!



hadi oqLum yayLan kayqı saNa qaLr sayqı bNa. bN waZqeCiLmes oLrM sN qiT kAsarLarLa oyNa zekA yaSn bu cNm kSura baqMa

ßén Kimsénin caNıSı aşKısı ßatanéSi DéiLim..SizDé ßénim ßaßamın oqLu DéiLSiniz..oNa qöRé DavRanın..!!

Abuk sabuk şeyLer yazmayınn lan beüm sinirLerümü zığLatmayın

'[c=11]s*** qiT[/c]==>ßu Laf saNa Kapaq oLsn Féna otuRttum héLaL oLsn tipiN yoqqi şékLn oLsn ikiLé cnm yoLun açıq oLsn

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri