13 Nisan 2009 Pazartesi

Yalan nickleri


ßen onu kaybetmedim o kendini kaybetti...!!

hadi tut eLLerimden qök qibi öLü qibi yaLnızım


υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміŞsіи...віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи




вıяαкıρ gιтмєℓι мιуιм вυ вєηℓιктєη,υzαкℓαяα؟

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye



€ger Sevgi Yoksa Aşk Yoksa Her Yer KerßeLa:O
Yalan nickleri


Aradigini Buldugunda Iki Elle Saril... Kaybetmek Kolay ama Kazanmak Cok Zordur...



senin hile ve yalanlarnla başa çıkamadm bu bna dert oldu.önünde diz çökmedim ya buda SANA dert olsun

Kader bize ørøsbuya a$ık øLan deLikanLı røLünü vermi$

insan kendinin en güzel aynasıdır hiç yansımanıza baktınız mı? görüntünüzden öte ruhunuzda neler var?

ÖmrüM HaRaP OLmuşh gönlüm derbeder …

ŷàpЯák đØkэŋ gэŋçLìğímîŊ SåtIя àЯáLårI åLtI kIrmIzIyLå ¢ìzíLmiş vE tIrŊåk ì¢íŋě åLıŋmIş SuskuŊluğumuŊ b⪠hăЯfLêяĭSјŋ

inandıqımın peşinden qidecek kadar Asi.....


BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK.

("●")..кαLвiiм ανυcυмα ѕιgмιуσя αятιк αййзз..("●")


BaZıLaRı BeNİm KorkUnÇ bİr İnSan OldUğUmU SöyLÜyOr HiÇtE BiLe BeNdE bİR ÇoÇUk KaLbİ VaR MaSamDA vE bİr KaVaNOzUn İçİNdE...



Senin icin ßaskasını Terkeden Baskası iCinde Seni TerkedeR Aiq OL

Benden Önce Öpülmüş Dudaklarda Bana Dair Cümleler Aramam Ben !

ßén soqaq lamßası deqiLim - hér 1o meTreDé bir baNa rasTLayamazSın..
Değer vermek sadece matematikte işe yarar..!

SöyLe SatıLık Aşkının Fiyatı Ne,SöyLe Değdimi ŞerefsizLiğine.Dünya Döndükçe Tek Gerçeğim Şu; ''SeNiN İçiN DıŞıN KaHPe''...
http://www.ziynet.net/
Ben 'SeN SeN' die bittim Kızım ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm Kızım,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!



ÖzneLerime Karışmadan GirebiLeceksen CümLeLerime,Kirpik ÜçLarımı IsLatmadan GidebiLeceksen ve Göz BebekLerime Çocuğun Gibi BakabiLeceğine Söz Vereceksen... Şimdi Bütün YoLLarı ''****** eDeRiM aYaKLaRıNa''...!!!

Ruhum kanatlanıp uçuverdi sanki ansızın

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata ßağLasın,İmkansız Mı..??

ßσğαzıм∂α Ќίℓίтℓєηίρ Ќαℓ∂ığı ίçίη ∫öуℓєηмємίş ßίя ∫üяü ∫öz¢üк Vαя ίçίм∂є..

Eğer birgün bu aciz vücudum musalla taşına konunca suçu neydi diye sorarlarsa sen söyle meyhaneci tek suçu sevmekti de.

Her şey bir hayal gibi uzaklarda öyle yalnızım
yalan msn nickleri
$imdi SensizLiqe qüLümsüyorum.. U¢uRumun kıyısında..

SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάldı aklımdά ●•٠·

eĞeR BiRGüN BaNa DöNeCeK oLuRSaN GeTiR EsKi GüNLeRiMi...



'Belki' Dünyasında...'Keşke' Kokan Havayı Solurken 'İyi ki' Dediqim Tek Nefesimsin
Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama ben sana hala el sallıyorum.

hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri