8 Mayıs 2009 Cuma

Alışkanlık nickleri


Çok ağladım senden sonra
yalvardım Allah ıma
senden kalanlar
canımı yakıyor
söküp atılmıyor ki bu
azılı sevda !! (*)
Alışkanlık nickleri

ait olduqun tek yer benim yanımdır
başka ten başka sevda sana haramdır
sen benim için sade bir aşk değildin
sana benim gözümle bakan yalancıdır !!!


Gir kalbime
gir bi bak kendineee
sebep neydi ki
düşürdün bu hallere


yalanların bitti
kapılarım kapandı
seni alan hayrını görsün
aşkın yalandı


acıyı sevmedim ağladım saramadığım
yaraları biLe dağladım
yolumu bilemedim zorladım yinede
aşkı sevgiyi bulamadım



şeytan diyorki yanaş şuna
adını anMa sataş şuNa



deLii kader seni karşıma
çıkaracakmı biLen yoqq



hiçLiğin dünYaSında
üfLe ßeni uzakLaRa




Boş Konuşup Kafa Şişirceginize Balon şişirin


Ama 'TERS'OLuorum KimiLerine ?Ben Kabıma Sığamıorm
Sıvı DeğiL Katı HaLdeyim Hep!Kö$eLerim Var
BazıLarına Çarpıyorsa YapabiLecek Hiç Bir $eyim Yok!

sevdalı msn sözleri


Dedikodu Dedikodu Kıskanıyorlarr ツ


Sadece Tanrıya Ve Kendime
YaLan SöyLemiorum..
Tanrı Korkum Var..!İzLeniorum !
YakLa$aßiLeceini Sandıın Kadar Uzaımdasın


Yaşadım yıprandım ruhumu çok geride bıraktım!!



diz çöküp yere sımsıkı.. ama çok sıkı
sarılmak sana.
göz yaşlarımı omuzlarına bırakıpgitmek istiyorum şimdi
sana kim olduğumu söylemeden..arkama bakmadan
ağladığımı sana göstemeden
seni çok özledim
ama çok özledim
çocukluğum! !


*Bir nefeslik ömür yαşıyoruz .
O ki her nefesimizi ölmek için αlıyoruz.



aLı$ıLm$ın dı$ındaki varLık biz oLuyoruz
sınırlarıkuraLLarı.. tanımıyoruz

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri