30 Mayıs 2009 Cumartesi

Güzel sözler


Ufak Tefek İnsancıkların
Kalın Kafalarının İçindeki
Minik Beyinleriyle Ürettikleri Basit Eleştirileri
Görmücek Kadar Körüm!
Duymucak Kadar Sağırım

Güzel sözler
biraz önce gözlerimden düştün
seni ıslattığım için üzgünüm
yanaklarımda kurumanı istemezdim
dudaklarıma almışken ıslaklığını


ѕєηαяιѕтιм υуυуαкαℓмιѕ вєηιм
нιкαуємιη уαяѕıη∂α
вυ уüz∂єη мυтℓυ ѕση уσк вєηιм мαѕαℓıм∂α

'' Düzen Değişir Ama Düzülen Asla! ''


Tavandan sızan beş parasız bir geçmişin acıları
üzerime damlar.


Hatırlamıyorum güneşin öğlen ki halini
Yıldızlar ve ay ne zaman arkadaşım oldu?

A ş k
seni ßuLur demiştin
Peki ßuLduğu qißide kaybeder mi?
Konuşsana!
SessizLiğini suskunLuğunu dinLetme ßana!
ÇığLıkLarına haykırışLarına ßiLe razıyım!
AnLatsana!

“ Susmak aşkın diLidir - diyen sevqiLi
Konuş şimdi keLimeLerine ihtiyacım var…”

`A ş k ´ rahatsızlanmakmış
чersiz чurt unutmakmış
Hiç farkında bile olmadan
Hep ona ` u ч a n m a k m ı ş


Azrail kapını çaldığı saat
'' Son defa '' diyecek sözün olmalı


Kolay ßir ßilmecesin
Çözeyim mi ne dersin ?



"Sarıl ßana"
Hayata sarıldığın gißi
ßütün korkular gerçek olduğunda
Ve ßeni mezarımdan çıkardığında
"Sev ßeni"
Güneşi sevdiğin gißi
Vampir kalßimdeki kanı yakıp kavuran


ve güldün renqaRenk yağmurlar yağdı
insanı ağlatan yağmurlar yağdı
yaralı bir cEyLaN gÖzLeRi gibi sıcak
yaralı bir ceylan kalbi gibi içli bir sesin vardı
güzel msn nickleri


Son günLerde haLimde 1 haLLer seziyoRum
Yüxek doz yaLnzLıktan qaLiba öLüyoRumM *

xxx

Sorsam bana bnden yaKındn..Şmdi ndn uzakTasınn ??!
HayaL kuRup hep iNandıRdnn..YaLann batsın yaLancsn )

xxx

Hani sonSz svgin ?? Gtmezdn bu dünYa bitse de..

xxx

KaLbm kaYıp 1 geMi..Kmse buLsn isTemem*

xxx

Hayat bana gıCık oLuyo..Bnde oNa )

xxx

KadeRm nerde..BiLen vaRmı




Hayat 1 yarış dersin hep
ßir meydan sawaşı bir kawga...
Sakın yara aLma ..
sen 1 kaqıt qemisin gasteden
Kıwrımların açıLırken yoruLmasmısN ?
Herqün öLmekten... (8) ...


Vefasiz sevgilim alzheimer hastasi bile senin kadar cabuk unutmaz pes...


Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.

siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü?
ben her gece aynada görüyorum...! ! !


YaşadıkLarım bir masaLdı yiné... KurdukLarımsa hayaL...


Düşünméktén utanmıyorsan söyLéméktén dé utanma!


döиdüм gє¢єиιи
кαяαѕıиα αятıк кιмѕє кıяαмαz вєиι
σ кüL gιвι dєиιz σ ѕєѕѕιz кız
кαуıρ вιя ѕαиdαLα вιиιρ gιттι




ah!
ßeLLer ßüken zaman denen tortu
neye qöre iLaçsın sen
ve kimlere?

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri