2 Mayıs 2009 Cumartesi

Sessiz nickler


sustum avaz avaz yokLuğuna!!!...

Bu gözler seni gördü.Bu yürek seni sevdi.Bu ten seni hissetti. Ömrüm ise askim ugruna bitti
Sessiz nickler

κalbiмde καηaγαη γaяαмsιη«

D!KEN OLMAZSA KAN AKMAZ KAN AKMAZSA GÜLÜN KIYMET! KALMAZ!!!...


Bugünü yaşıyorsam eğer,
Gelecek günlerin seni getireceğine inandığım içindir.



DUSLERIM VARDI GORMEKTEN KORKTUGUM,HISLERIM VARDI SOGLEMEKTEN KORKTUGUM,SIIRLERIM VARDI YAZMAKTAN KORKTUGUM,SIMDI SEN VARSIN KAYBETMEKTEN KORKTUGUM...



GULU SEVKI DIKENI BATMASIN,OYLE BIRINI SEVKI,SENI ALDATMASIN.SEV AMA ALDANMA SEVIL AMA ALDATMA,BILMIYORSAN SEVMEYI TASIMA O YUREGI...


Seni Birakiyorum Bir Elveda Bile Diyemeden, Seni Seviyorum, Seni Bile Goremeden...


Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun belki de hatirlamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

BüYÜK AŞKLAR NEFRETLE BAŞLAR...BENİM AŞKIM SEVGİYLE BAŞLADI NEFRETLE BİTTİ
sessiz msn sözleri

Hey MeZarCı ßaNa OyLe ßIr MeZar Yapqi OkuyaNLara Dert OlsuN UstUNe OyLe DErTLı YaZqı $evqıLım OquDukca KahroL$uN

GiTTiN AMA BiTMEdiN....


Gïd€ñ ßµ Y0lcuLardaN €n ç0k ߀n ŞanssızıM N€Kadar ç0k YaşadıysaM 0 KadaR ç0k YaLnızıM


ben asLa aqLamam déyip héR qécé yataqa yaTTıqında akLına o geLip qöZündén iKi damLa ya$ süZüLüy0Rsa éqéR uTançLa i$Té o ZamaNn a$ıksınN déméKTiRr..


Ne UnutabiLdim, Ne aLı$abiLdm.. ßöyLe geçior günLerim.. ßen o, gönLü geni$Lerden deiLm.!!



ßu bir masaLdı.. Hep sen anlattın ! Çocuktum, İnandım..



Ne ara Ne de Sor ßundan Sonra, Sakın Çıkma ßir Daha Yoluma.. Seni siLdim, sni gömdüm içimde en kuytu KaranLığa.!!

Gözdn uzksa gönldn de uzak, eskidndi gidne yas tutmk


DépRém qibi qiRdin qönLümé Fay haTtı çizDin yüreqimé énKazLaR bıraKtın üzéRimdé, özLénméKtésin 8,4 şiddeTindé..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri