17 Ocak 2010 Pazar

En cool msn nickleri


Beni bilen böyle bilir bilmeyeninde bilmek gibi bir zorunluluğu Y.O.K.


ii bir insn ? o snsin, ii bir sewgiliii? oda snsin, ii bi srdş ? oda snsin, güsel br kız ? khrtesin o BNM !!!
karizma msn sözleri

Gidrsm dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiorsan eğer çok öslesemde ‘dön’ demem.Ağır geliosa bunlr firar serbest, üstelemem!


ölmk sorun deil kefen tarzımız deiL :d,


kİmİnE GÖrE kRALıM KiMiNe YaLANıM hErKeS RaHaTıNa bAkSIN bEN ADaMıNa gÖrE AdAMIm.


OLur Hani canın çeKer B3n! grmek HaYaL gücnü ÇaLşTıR Yokum aRtK...
''100'' νєяιρ α∂αм єттιуѕєм;''0''ℓα çαяραя уσк є∂єяιм!!

ßαηα уαяıηıη gєтιяє¢єğι кιşι ѕєη ∂єğιℓѕєη єğєя,уяη σℓмαѕıη вgη вαηα уєтєя...!!

Ayık OL PaNiK YaPMa RaHaT OL Baq DaLGaNa 3 GüNLüK DüNYa Ne SaNa KaLıR Ne BaNa..!!!

Sén Béni öLé Bi HaLé qéTirDinqi DosTLarım BiLé qüLDü Ama Bén Séni ÖLé Bi HaLé qéTiRécemqi Dü$manLaRın BiLé aqLayaJaq...!!!!
Ne oLur çık akLımdan ..



Sen benim sancıLarımGözYaşLarımPiŞmaNLıKLaRıMyaLnızlığımKaYb eDişLeRim
çıkmazLarım oLdun.




YakıŞmıy0Rsun sevqiMe...





bu ben deĞiLim..YaLan söYlemeye tenezzüL edecek kadar bayağıLaşan biRini sevemem SevmemeliYim...








Ölesiye sevmiştim seni kalbimin kızı



En cool msn nickleri
Ne çare kopardılar gönül bağlarımızı...




Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıİ çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!


rüsgar alıp gotürür bni sonsuz karalına.. canım yanar çığlıqlarla.. ama hiç acı yoq ..!üsmes beni ağlamaq bedenim alışmış sonuçda


Yokluğun, ismi bile henüz konmamış bir çocuğun katilidir şimdi....


DüNya ßiR fiLm açıLıR peRdeN mutLu s0Nda y0k kaçaR hep seNden..NefRet edeRsin seyiRciLeRden..sahNesi geRçek tek 0yun öLümdüR..


yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!
ßeni ßu oyunLarLa yıkamazsIn ya ßiRaz daha çaLı$ yada acI çeKmeye aLı$ !
ßaNa haVa atıJam dİee kendİnİ kasma damaRındaqİİ kanIn biLe baNa hasDaa


içimdeki karanlığı patlatacağımve beynimin ölümcül yaşlarıyla ağlaya ağlaya yepyeni bir insan pırıl pırıl bir can bitecek toprağa...



Boğazında Düğümlenen Hıçkırık Olayım Unutma Beni..<'3


yıLdızLar parLamıyoR bu gece *(


Mantıksız oLmak istiYoruMmm

aç kalıp kanıma ekmek bansam daartık sana ağlamayacağım


Aşık olmak için zaman ne kadar önemli ki..?


YıllarBenümDeqeriniBilirimSanneBundan


Hayatı Komedi Sananlar "SON" Espriyi İyi Düşünsün!


Beni Bana Kırdıran KaLpsiziN Hiç Suçu Yok Mu???


Küçük yaLanların ortasında biz
Büyümekten korkan yetişkinLeriz


'Ölmeyi düsünmüyorum ama ihtimaller arasında o da var'


Camdan/dı yüreğimin ayakkabısı zaten Kırıldı(m)!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri