30 Ocak 2010 Cumartesi

Şekilli terk etme nickleri


yarın için
sere serρe mutLuLuğa uzanıyorum .

terkedilme sözleri




" karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutuLursun "







bız heρ yarım kaLdık
bı masaL gıbı .








Eş olan aşka eştir. “Eş değer" nefesten ötedir
Ötemde özüm var özüm nefesin ötesinden ötedir `~









Bütün dünya öLüme düser
Kapattığımda gözLerimi `~







EksiLen de siz eksiLten de


değer bictigim haLde

değersizLesen de ! `~










Kısskaaanıoolarr.





Doğum acısı unuttururmuş Neşter acısını*
öLümün huzru HatırLatırmıs butun yasananLarı










# gelişine bir fazla veriyorum
üstü kalsın gidişinin `~ !








# Cehennemde ruhumun yanması mı
dünyada bedenimin mi? `~






# Kaderi düşün YaptıkLarını sonra
Git ve ağLa ! `~







# Sadece kendimi istiorum ben
yanmaz yüreim bu şekiLde `~








Senί sevmeκ başκasini sevmeye benzemez




Şekilli terk etme nickleri


Daha önce yaptım yine yaparım
Aşkını içimde yaşatırım.








Sen de eller gibi adımı unut !







İlk treni kaçırma´
Burdan gidişler hep tek yönlü
Dönüşe gar _kapalı_






.#


. Üst üste kırılmıştı HayaLLer.
Islanırken benlikleri anlamsız bir günde yağmur yüklü sözlerle/
İki uzak insandı ıslanan ve ıslanırken aglayan







† bēdēйìй öźgΰr κάLδά йéЧé Чάrάr .
άçıτır rцhцйц içiйdé κάLάйLάr †








»

you and me


«



~Kaydetmiştim çivilemiştim gözlerini beynimin duvarına








~ Varlığıma sebep olan sen değilsin.
Sen benim hiçbir şeyimsin








Yalnızlık kader olmamalı.
hayatını doya doya yaşa
Boş ver.
ölümlü dünya.






susuyoяsun ve ben biLiyoяum
fazLa geLdi sana sevgim







Sana yazdığım en onuяsuz cümLe
`` Seni Seviyoяum``du (:









₪₪₪





ħατıЯŁαЯıм ħіc qiđεмεм đεЧѕіиі,
ħατıЯŁαЯıм εЯκεи ǿŁüЯüм đεЧiѕіиі
αŁđαиıЯıм ..βεи źατεи qüŁüѕüиε
ααħ qüŁüѕüиε..
вц вiЯ ЧαŁαи вц вiЯ cεźα
ЅαvuЯ ЅαvЯuŁ qǿиŁüм,вц Ѕǿи εŁvεđα





₪₪₪








₪₪₪



αğℓαуışıм тєяк є∂ιρ gι∂ιşιηє ∂єğιℓ
вєη ѕєηѕιzкєη


ѕєη∂єη ∂ιує ѕєηѕιzℓιğι∂є

ѕєνмιşтιм...
ѕєη !
ѕєηιηℓє вιяℓιктє ѕєηѕιzℓιğι∂є αℓıρ gιттιη..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri