25 Ocak 2010 Pazartesi

Kar yağıyor nickleri


Bana bilmediklerimi söyleyin ~
Bildiklerim sizin olsun
soğuk msn sözleri




` Sen satıя aяaLaяında aяıyoяdun kendini.
Bağıяa çağıяa seni söyLeяken ben ~




yeni biя ba$Langıç daha ömяü `mde.


~



Bir şansımız daha olsa
Ölmek için.
Ve birlikte ` yeniden doğmak için #



Ben hayattan sadece seni bekLedim.
anLamadın . anLatamadım ~




Sana yazdığım en onuяsuz cümLe `` Seni Seviyoяum``du.
ve $imdi.
dü$ içimden



Bir vaяmı$ız. Bir yokmu$uz. #




` Bak yüreğimi çıkardım önüne koydum.
Sırf bir meleği gör diye.
Kendini gör diye ~

#
Kar yağıyor nickleri


` bu mucize uzun süяmez/di.
süяmedi ~



zaman ve sabıяLa яandevum vaя.
gidiyoяum ben.
sen seni sevenLe kaL ~


• .. ĸeLeвeĸ öмяüмe "ѕevdα" ĸαtαиѕιи .. •




Kimlik kαyıplαrınızı gαzete ilαnı yαpın
somutlαşın !




` Dilim varmıyodu Seni seviyorum demeye.
Zararı yok ~
ne kaLdı ki senden geriye.



~

` Kapat gözlerini
Sarıl yalnızlığına
Altı üstü hayat değil mi ?



~

gidene ` duя ` demek
gitmeyi geciktiяiя sadece .



` susuyoяsun ve ben biLiyoяum.
fazLa geLdi sana sevgim.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri