17 Ekim 2008 Cuma

Alışkanlık


Alışkanlık nickleri

bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde beN yokum


-..Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . .

ßir ufacıq ilqiyi a$q; iki laf edeni DO$t $ANMA..

acımasızca geçp gidn zamandn geriye qaLan sadece YaLNıZLıK..

..Beni Görüp Kendini Sınama….Görebildiğin Kadarım….Hayat Bir Kumar İse Zarları Ben Atarım..

-..!!!!Gözlerimi kapatıp Mavileri ağırlasam değişirmi hayat bilmem!!!!!

dur qitme bensizliqin olduqu yere…

-..wer elini elime... karanlığıma doğru gidelim...

Bilmediğim bişi söyle bana…mutluluğu anlat mesela…o çok duyduğm yalanlar olmasn...

KARANLIKdehşet vericidir.Ama korkuttuğu için değilolanları sakince ve tek başına düşünme olanağı sunduğu için...

Tamamlayınca ek*** kalıyr bir şeyler...

-..BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM..

***..bütün aynalar seni gösteriyor... ya da sensizlik gördüğüm..!! ***



sewDim seNi neDensizZ sewmeDin ßeni $ereFsizZ ama ßiz kaLdırDıqımızZ g*tü inDirmesini De ßiLirizZ..


ßakK qökYüzü ßiLee aqLıorR ßenim iÇin...neRdesiN ße vefaSızz


YüzZ veriP aDam ettiYsem...sıFır weRir yoqH eDerim


aLı$maya çaLı$mak diee ßi$i yoqH..aLı$mak zoRunDaımm..!


$imdi anLaDmm a$kıN ßazeN qitMek oLduqunu...aMa qitmeNin yitirMek oLmaDıqını...


Yaptıqım yırtıLmış bir hayatı Yapıştırmaya çaLışmak..Paramparça oLmuş bir düzenin ÇırpınışLarını durdurmak..



ayrıLıkta sewDaya dahiL..
ayrıLanLar haLa sevqiLi..!!



yaw$akLıqı ßecereßiLseyDm..
$imDi yaLnızZ deqiL kaLaaLıkta oLurDmm...



ßir zamanLarr qüzeL yüzüNü özLerDm öpMek içiN...$imDide özLüorM yüzüNü..TükürmeK içiN!!!..


aH aHmaKk..seNi hakLadıq saLak..qeRizeKaLı danqaLaK..afaLLadN mıı saFsaLaqq...


aH ßu a$kk ifLah etmeZZ ßni..
onunSa umruNda deqiLL...


kaLp kenDi sesinDen koRkaR oLdu...qeRi döNmeye uzaKq yoLLardaımM..



ummaDıkLarm aDam oLurkEn...
aDam dedikLerim inSan ßiLe oLamamı$$..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri