15 Ekim 2008 Çarşamba

Liseli


Liseli msn nickleri

Oyuncak Dünya'mın kapıLarından çıkıpgirdim insan kalabalığına.

ßeqlemeq çaresizliqmişş..
qiden dönmezmiş....
ßen seni hala ßeqliorum demeqqi
çaresizim sen beni bıraqıp gittin demeq
dönmeyeceksin..!!
Yaşamaq ne fayda qi bana
taqtım bu qece ipi boynuma
artıq sen istesende qelemessin dönemessinn
seni herzamn sefdimm bebeim bunu unutma..

çaresizce bakıyorum artık qöslerine...

sen asla bnm olmayacak kadr uzaktasın bna..

“bir rüyadır gelir geçer
her aşk bir gün hayal olur
unutulmaz denen günler
unutulur unutulur..”


KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit 1'i deGiLim !

yeniLmiyorum hayır saDece susuyorum.
cümLeLerim eskiyor sadece susuyorum..

Kırmak istiyor bırak qitsin...
üzmek istiyor bırak qitsin...
birdaha dönmesin....

ihTiacım oLan askasevqiesevqilie dostlua hersee sahibim .
qeride kalanlar sizin olsun. ~ yeterki uzak dur !

Bir ses beklemek senden
Soluk beklemek
Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım
Hiç bu kadar uzun susmadın sevgilim.
Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere
gözlerimi götürmeden yanında!..

Madem ki gittin dönme...!


her baŞa taç oLmam taç oLduqum Başı yere baqdırmam

Sakın ßakma GözLerime..
yüzsüzLeştirir Gökyüzüne !

RenGarenk anıLırım vardı..

şimdi Sen varSın
onLarın modaSı kaLktı .!

düşLerimden kaLk ..
Git kendi düşLerinde yat !

aŞk cesaret ister
kocaman bir yÜrek ister . . .
bunlar varsa aŞik olabilirsin .

Gizlice tuttum elini
Yüzüne baktım usulca
Gözlerin fısıldadı ah Mutluluğu yavaşça.

içimde ki boşluga düş...
ben tutarım seni*

o gece içimden sağ çıksaydın eğer
ölen ben olurdum*

o gece
hayatın lekesiz bir anında seni intihar ettim.
şimdi katil benim

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri