9 Ekim 2008 Perşembe

Hoşçakal


Hoşçakal nickleri elveda sözleri derler ya aynen o işte ;) ;)

* hoşca kalamaski kimse ne giden nede kalan geriye x'(

* BuğuLu camLardaki sözLer qibisiN nefe$im oLmadan sN bi hiçsiNn

* biR qünüM daha qeçeR mi snsiZ daRmadağıNımm yapayaLnızm sığındığmm Limandı bu a$k noLur kaLbine bi baq bN oRadaym

* bkLemekle dineR mi sızım ? sessizLiğiNin yoK mu ilacı ?

* mevsimLer yok mu saNdın bN döNmem çok qeç arTk !

* sewmeLerm sana değiL artK

* bn a$kı snde buLdm snde bnde bndeN sonRa onu mu buLdn zevk$izz snDêê

* biR kez qLmişsiN bu saçma dünyaya oLanları unuTmak çok zoR inan baNaaa

* umutLar tükeNdi yiNe içiyoRm annEee !

* $açmaLama ayTen çocuK oluR mu q*TTen

* öLüm isTior bedeNm yha öLmeliyMm yada öLdüRmeliyim Ruh$uzz bedeNleri

* Herşey Çok Geç OLmadan Önce, Herşeyi Yeniden BaşLat Bence...!

* Kndi etiketini keNdn koy ba$kası koyaRsa ucuza qideRsn

* cevaP qLmi0sa ECS'ye baSs !

* çoK fazLa tRip yabıoN sözDe deLikanlı takıLıoNn !

* Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм

* qörméméyé caL$tkLarm tamda qördkLérm asLnda...(!)

* qimse qimsenin her$ei oLamazzz [mı$]

* unuTsun bNi die habeR qöndeRmişsN bi düşüN baqaLmm hatıRlanmaya değeR misiNn ?

* isTifamı veRdm hayaT !

* eLLerinle yakTığın ateşi qözyaşLarınla söNdüremessNn !

* Duruyorsam sebebi vaR susuyoRsam nedeNi vaR herkesS rahaT olsun heRşeyiN bi zamaNı waRr

* Bn yaşaDkça siZz çıLdıRnn

* çeqiRqe 1-2-3 misaLi soNunda yakaLandın waLLahi affeT bNi deiP yaLvarınca oHaa faLan oLdmm yhaNiii

* biRkaç Resm yolluyoRm baqıP baqıP ağLa die kuTu kuTu peçeTe yoLLuyoRm qözyaşLarını siL die (x

* öLürkeN biLe yanımda oL sevqLm cenneT biLe çkiLmez snsiZz aH bn neyLeimm ?

* söLe anne bN uğuRszz ya$amlaRdan aRta kaLan mıyım x'(

* muTluluk biLe acı veRio çünKü sonu vaR biLioRumm !

* heR qüne biR ömür verioRum vaRlığıNa dua yokLuğuna isyaN edioRumm

* aşKın en ciciMm qünLerini yiNe yaşasaq çoK özLEdm seNi o soKakTa yiNe buLuşsakk

* yaLnzlığım bi çığLıktı HepiNiz mi sağıRdınıZz ?

* kaLbimm tamiRat nedeNi iLe tüm a$klaRa kapalıDır
* biR qün bNi unuTursan eğeR evlende qeRdeğe qiRemeden qebeR

* Bir köpeğim vaRdı svqi doLu ve sadıktı biR sevqlm vardı köpeğim kadaR olamadı

* hayaTTa hiçbir şey seni yıkmasın bıRakta sn değil onlaR yıkıLsn !

1 yorum:

Msn Nickleri dedi ki...

Çok Güzel Sözler hepsini kaydettim teşekkür ederim

Sosyal paylaşım ağları

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri