3 Ekim 2008 Cuma

Aşk Yazıları


sizlerle bugün bir aşk yazısı paylaşmak istedimmm..

Giderken herşeyini götürseydin benden keşke..
Bir kırıntı bile bırakmasaydın ardından..

Hala açtığın izler kapanmadı..
Hala gözlerim kısık..
Hala alnım da senden hatıra iki çizgi..
Ve hala yanağımda bıraktığın yaşın derin izi..
Duruyor hala,"bunlar benim eserim" diye övünerek..


Gözlerimde sakladığım seni unutmak için yine bir gece,yine bir şarkı ve yine bir resim ile rolümü oynamaya soyundum sevgili..

Resmini alınca elime titrer oldu bedenim..
Ve gece..
Öylesine çöküyor ki üstüme,öylesine kesiyor ki nefesimi..

Sadece "sen" diyebiliyorum kısık sesimle..
Oysa ki sana dair ne repliklerim vardı duyduğunda çıldıracağın..
Ve ne büyük nefretim vardı hissettiğin de kahrolacağın..

İlmek ilmek düğümlenirken kelimeler boğazıma ben zorluyorum ciğerlerimi..Sadece "sen" çıkıyor iki dudağımın arasından..Ve bu "sen" süzülüyor dudaklarımın kıvrımından aşağıya doğru..Yakalama çabam boşuna,ardından iki damla göz yaşı peşi sıra kovalıyor "seni" yanağımdan süzülerek..Hani belki senle çarpışınca,hani belki seni yakalayınca biter bu oyun diye..


Belki de bitsin istemedim,yaşayacağımız yarım kalmış o kadar çok düşümüz vardı ki..
Şimdi sadece kuruyorum düşümü sensizlik üzerine,gece üzerime düştüğünde..

Bir senin yokluğun vardı beni yoran;bir de odamdaki sessiz sevişlerimiz..

Andıkça acıtıyor..
Akıyor yaşlar içime içime..
"Yosun" tutuyor kalbim,göz yaşımın neminden..

Tıpkı..

Tıpkı gözlerin gibi ...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri