30 Ekim 2008 Perşembe

uydurma msn sözleri


yoldan geçerim herkes hortlak görmüş gibi bana bakar snemaya giderim herkes bana bakar köpeğimi gezdirim herkes bana bakar ya ne kadar ünlüyüm=)ama asıl sır emo olmakta:=)
ßazén..öyLe anLar oLur ki insaNın hayaTında..
Aklının kaRar véRemediqi yerDe ♥'in devreYé qirer..





ßazénde 1 qörünTü takıLır qözüné..
Kafanı néreYe çevirseN..0nu qörürsüN..
AkLından siLip aTamazsın !!
DünYanın nerésinde 0Lursan..
qiDer..ßuLursun 0nu !





Dönüş yoqqi her hatadan gözlerde btmişse yürekte aranmaz inan sna deli gbi aşıkken kybettiin aşkına yan seni çok sewmiştm inan!!!


Kanayan yaralarına kan dursun die başka bedenler basarsan mikrop kaparsın...!!...


enjekte eddim tüm hayallerimi karanlıaaa...!!!
aydınlıın hapsolduu karanlıında ösgür bırakıldıı yerde son çırpınışları ruhumun


Sizøfrenik Ruhum intihara meyiLLi....õLmek iStiyør øLemiyøRum..


Ciqlik iStiyør kuLaklarim..ya atmaLi deRinden yada attirmaLi derinLerden!?


Ruh ’um kârânLîk'Lârâ , ßêdênîm sana âît...


NeFreT ve aCıNın biRLeşimiYim Ben aĞLaMak FeLseFeM öLdüRMeK eĞLenCeM...


tahta tekerleklerle ceset taşıorlar,
cesetlerin bazıları yaşıorlar...
cesetler bi daa ölmckler,
cesetler gerie dönmicekler!


Hayallerim var gerçek olmayan, umutlarım var bir türlü hayallerime ulaşamayan, bir sevdiğim var uzaktan bile görülmeyen, bir derdim var çaresi ölüm olan...


''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''


daha da sessizleşiyorum her geçen günde daha da hissizleşiyorum her hissizleştiğimi fark ettiğimde...


ölüm yine aynı yerde aynı saatte çıktı karşıma ama bisey eksikti ve ben hala gülmekteydim çünkü sen çoktan ölmüştün


Yine Dert,Tasa,Keder Herşey ßeni ßuLur Hayatın AnLamı ßumudur



YaLnız Yaqmur Yagdığında Séwiyorum ßu Şehrin InsanLarını.. ,, Herkésin Yüzü Gözü IsLaq ßaşLarı Egik.. ßenim H£p oLdugum GiBi



Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu
Anné,kücükkén ßi yérim acıınca
öpimmdé gcsin dérdin ya..
KaLBim acıo anné hadi öpté gcsinn


Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!


uydurma msn sözleri , güzel şekilli nickler
kimse bana karışamaz yeri geldikce saçımı kabartırım,yeri geldikçe,makyajımı yaparım bana karışan olursa emin ol sen die bişi artık yok=)

ben manyakmıyım boşuna ağlayım,bi sebebi var, makyajım aktı ühühühühühühü

sen emoyum diyince emo olduğunumu sandın tatlım bu işler böle olmaz ama doğru yoldasın!=)

beni ağlatıp makyajımı aktıranların hepsinin canı cehenneme=)

bu işler kuru kafayla oynamaya benzemez çoçuğum!
[size="5"]
çoçuk sorar; anne senin saçın neden kabarık?
emolar böyle olduğu için çoçuğum=)
anne;neden kaşın ve çenen delik
seni daha iyi öpebilmek için oğlum=)
anne;neden siyah makyaj yapıyorsun?
sana daha iyi gözükmek için oğlum!=)
anne;
hey anneninde sanada annen değilim ben senin be ben emoyum emo !!!=)

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri