15 Temmuz 2009 Çarşamba

Tutkulu nickler


Kendi saLqıLarıyLa susuzLuğunu gideren bir kız çocuğu kanayan bir kız çocuğu...
Tutkulu nickler


Boşluğa karışmaktan korkuyorum artık, ne olur, gelir misin?

sabaha kondurulmuş tutku parıltısı
sabahtan apayrı
sabahtan uzakta...
her insan meyillidir ihanete, cinayete - her insan merhametli ve zalimdir...


ne farkeder
dünyanın bir ucunda olsan bile ...
aynı gökyüzü,
aynı yıldızlar göz kırpar bize ..


Dün hiç bitmeden bugüne başlarken korkuyorum...
Ya bgnde bitmezse yine?


ben yazdım ben oynadım..
yanlışmıydı?..


mini mini bir kuştuuu
pencereme konmuştuuu
ona busemle koştummm
ah o gece ne hoştuuuu

anlatılan sözler ağlatma

her adımda sesi kulaklarımda.



Kan uyanır uykusundan,
Jilet sevişirken damarda,


bilmem ki sevmek nedir,
sensin diye duydum rüyalardan,
bir rüyadır diye duydum senden



bir ölüşe bedel değil oysa ki bu düşüş; yaşayarak bir ömürlük intiharı seçiş olsa gerek....
İÇİMDEKİ SESLER
DIŞIMDAKİ DÜNYA
ve
gökyüzünde ben HEP tek basima
kalbimdeki izler yüzümde çizikler
ve gökyüzünde
BEN HEP TEK BAŞIMA
uçarim ben icimdeki AŞKLA^^
SİYAH BEYAZ
RENKSİZ PULLARIMLA

Dışarda hiçbirşey yok. Hiçkimseden gelecek bi yardım yok.



nefretini sevgiyle sununca insan oluyormuşsun.


cehennemde ateşyok
herkes ateşini burdan götürür. !!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri