2 Temmuz 2009 Perşembe

Emo nickleri


Uçan kuşları, ölü düşleri seviyorum. tanıdığım insanların çoook azını, tanımadıklarımınsa h e p s i n i . . .
Kaynak : yorumla.net - Péyoté nick arşivi.
.


İkimizin Dıramından Bir Mutluluk Çıkar BeLki!..

Emo nickleri

.

Şimdi senin içinde OLMADIĞIN koskaca bir "KALABALIĞIM BEN" ...

.

bir dilek tut içinden.. yol almış sayılır mıyım ne hissettiğini bilirsem..

.

Küçücük ufacık kaldım minicik
Gözlerine sığabilirim
Ağlarsan eğer ilk damlanla arınabilirim

.

Ne zaman falıma bakılsa falcıları bir keder alır
Dilek tutmak istesem yıldızlarım çakılı kalır
Gecenin bir yarısı son sigarama dökülür çayım
Telefonum çalar ses gelmez: hep mi yanlış numarayım....

.

yanmayan bir sokak lambasıydı yokluğunda farkedilen , ve hüzünlerim ... gökkuşağı gibi gözalıcı olsalarda masallara sağır kalmadı gözlerim...

.


AyrıLık bu söyLe sende farkLı mı zaman..
Aynı soğuk aynı hazan..

.

içimden şehirler geçiyor,her durakta duruyor inmiyorsun ......

.

Seni Birkere Daha Yitirmeyi Kaldırabilemiyor İçim...

.

Alnımı cama yaslayıp barkodumu okutuyorum;seni sevmeme izin vermiyor kalbinin mor ötesi. Cama vurup yüzümü kesiyorum; bugün sevmiyorum seni; sadece korkuyorum...
emo sözleri
.

Bir yıldızın gökten kaybı kadar arsız..
Ah bu gidiş çok zamansız..
Sensizliğin tam ortasında..
Oyunsuz,oyuncaksız..

.

mutluluk, vize vermeyi çoktan durdurmuş uzak bi ülke artık...

.

kelimelerin çok kısa, sözlerin çok derin.. eski bir oyuncağıyım bu kentin.. OYUNU BIRAK..

.

Seni düşünürken içtiğim sigarayı korkarım söndürmeye sürsün bu ölüm ağır ağır...

.

Bir film şeridi gibi geçiyorum şimdi
olmayanlarımın içinden,
Çok isteyince oluyordu hani,
Söyle ner'desin,
Hiç gelmeyen?

.

Ben Yolları Sen Hep Bekliyosundur Diye Severim Özlersen Dönerim...

.

Kalbe giden yollarda tadilat var!!!!

.

Gözlerinde baharları beklerken İçimdeki kış beni vurur Sen bilmezsin yüreğimden Sevdana ne sular akmak ister Ne sular akmak ister durur

.

uykunuz varsa masal ne gam, bir masal alemindeyseniz uyku haram...

.

Özlediğim şeylere açılmışken kollarım, hep aldanmışlıklara sarılmışım.. Her yıldız kayışında dileğim huzurken, ben galiba yanlış anlaşılmışım...

.

Ne "ASLA" kadar karalı ol, Ne "BELKİ" kadar çeliş. "ELVEDA"yı söylediğin yerde bırak. Yeni bir "MERHABA"ya ölesiye alış...

.

Nefret dolu gökyüzünün altında, Günün siyahlığı, Gecenin karanlığı, Beraber felç oluyoruz....

.

haBer vermeden gelme zor olur, ürker tenhalığım kıskanır ağlar belki.. ))ama ben ağlayamazsam gücenme ne olur gÖzLerİM bitTİ gÖzLerİM biTti...._______

.

ben acılarımı dışladım,seni kendime eşledim..yokluğunda yağmur oldum,saçlarını düşledim,özledim.. ((:

.

bana hüzün yapma bu gece gelemem bu gece bu kent benden tenha çekemem...

.

yüreğimdeki tüm çiçekleri sana kopardım..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri