28 Temmuz 2009 Salı

Mutlu msn nickleri


kendimle savaşlarım ve
hayatla yarışım terki diyarda.
yoRuLuyoRum ... .. .
SaNa YiNe KaLBiMi YoLLuYoRuM BaRi BuSeFeR iYi BaK oNa!
Mutlu msn nickleri

HERKES BİR ÇİCEKSE MİLYONLARCA SOLAN WAR..



OLMUYOR birtanem!! sensiz YAPAMIYORUM.. işte sonkez GİDİYORUM.. ama haala SENİ SEWİYORUM <3



Artıq sensiz kalmış düşlerim,sewgiye susamış hayallerim!!



Ellerim We Yüreğim Üşüyor Şimdi...



KALBiM yORGuN aRTıK HeRŞeYe WuRGuN!!



SANA KAÇKEZ SON WERDİM BİLİRMİSİN!!



Duygularım Çok Ürkek!!



Seninim işte alıp götür beni..



G€L€N G!D€N B€N! YoRmAz.... B!T€N H!Ç B!Ş€ BaNa KoYmAz...



geçen o gnlr şimdilerde bir hayal

mutlu sözler

Bn Hayaller Büyüttüm..SANA BANA BİSE WE AŞKA DAİR!!



KABUL ET GERÇEĞİ!!!



BİR ADIM SONRASI AYRILIK BİSİM İÇİN..



ÇOK AĞIR BİR NEFRET KALDIRIRMISIN_?



SANIRIM AĞLAMAKTASIN..



bn bktım kndimden yasamak çok zor!!


' ß1r Péry Ösqürdür Onu Tutamassın. ßéndé Péry OLmak İstérdim. Hayat ßény Dé ÖséL Fé SaF KıLsın..
Kaynak : yorumla.net - nickleeeeeeerrrrrrr...:) devammm
' ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında Gördüsén Vasqéchmi$imdir. Géri Dönü$ü ßénsisLiktir..! x)

' Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..[ÜnLém]


Ruhumuz var,teslim etmeden önce!!!(

Dibe vurduysak ne olmuş elbet çıkarız, Bir gün var bir gün yokuz,kiralıkmış hayatlar!!

Şişeler derman olurmuş derdine, Hadi be sen de!!

bazı yalanlar güzel bazı gerçekler acıymış bazı ölümler uzun bütün hayatlar kısaymış...

This pain is just to reaL...tr)Bu acı fazLa gerçek..(

AğLayacak yer kaLmadı sahte dostLarın omzunda!!!

Neden sadakatle bekleyeyim,ruhumu hasretle besleyeyim..?!?!?!(

"Hayatımsın" cümlesinde,gizli özne sanmıştım kendimi!!!(

korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin..

Mezarlar bile küsmüş kadınca ölene..

tanrı onlara öyle büyük kanatlar vermişti ki yeryüzünde yürümeyi beceremediler!!!

HePimiZ chamuR ichiNdeiZ aMa baZiLariMiz yıLdızLaRa baKaR...

ßeni üzmeLerine izin vermedim ... Aciz Düşmedim, GÜÇLÜ idim.. ßendeki Sevgiye uLaşaBiLecek 1 kişiyi tanımıyorum...
El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..


Kalbim online×× Aklim offline×× Gönlüm beschäftigt×× Hayatim abwesend


+ кımınĿε dans εττıqınıze dıккaτ εdın ;
coк кısının τopuqu кırıĿdı..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri