13 Temmuz 2009 Pazartesi

dilek sözleri


' geçmi$ günü bo$ yere ziyan e t m e ..
` geLmemi$ an içinde feryat e t m e ..
geçmi$ __geLecek " masaL " bunLar hep
egLenmene bak ömrünü berbat etme .. (=

dilek sözleri




Seni öyle sevdim ki
kOrkmam senin icin ölmekten .
Seni öyle sevdim ki
bıkmam senin icin aşk azabı cekmekten




iki LaFım'dan bir tanesi sensin






adımı duymayın kac yazar kalbim tanıdım en icden yazar





kalbim sevdiini ösler hani varya bazen öslü sösler onları düsünüp dolu gösler !..





bilseydim severmiydim kendimi üzermiydim




hani senin tek dilek'n tek melek'n bendnm(?)


Ardında yaraLı bir kaLp bıRaktın . .
Kaynak : yorumla.net - ßen sıradanım ama nickLerim değiL xD 3


Icimdeki $eytanLar,
i$Lediğim birkac sevabIn dedikodusunu yapıyorLar..




A ş k değiL ..S e v g i değiL .. Başka bi'şey bu !



Beyaz YaLan,Beyaz YaLanLar diyorLar adına günahLarı kendi boyunLarına ..



İçerimBenBuAkşaamm .. =D



'’Ah yüreğim’’ sus…
Bu gece de ölmedi ruhum…



çalıntı bir hikayeyle girdim hayatına
aslında ben yokum / ya da yasal değilim

msne ait sözler




dokundum bedeli ödenmemiş hikayene
içim titredi
sokuldum
canım yandı





söz
çekiyorum hüzün kokulu sözcüklerimi
gözlerine bayat imgeler saplı çocuk




ve hesaba çekti söylenmemiş sözlerimi yalan bildiklerim
Günahıma kefaret olsun sana dair bütün Vazgeçtiklerim





ne sevda gördük ne ayrılık
taş kesmiş soğuk bir yalnızlıık



Hüküm verildiyse ip bırakılır


Benim içimden geçen senin içinden geçer mi?




Tüm zerrelerim dağıldı evrene




Çok ayrılıklar yaşadım..Ama ilk defa bir gidenin arkasından ölürcesine ağladım!





BaBanı Da SevMesDim Zaten xD
~Sana koyuLdu ''den..den''...

Ben ceketimi Kaybetmisim sen Dügmeni arıyorsun Peh..


''Sen''; hadi, hiç bilmediğin bir yerdeki bu yabancının acılarına bir dua yamala...


mutLuLugum coktan iFLas etmi$.. itiRas hakkim yog, biLiyoRum...!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri