24 Temmuz 2009 Cuma

Çatlak msn nickleri


ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

Çatlak msn nickleri
Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !


**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d


erkekler kadınlar önce yaratılmış olabilir ama her şaheserden önce bir kabataslak vardır


acele kan aranıyor grubu fark etmez(imza: vampir


yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


^^ hérséЧ b0mb0q ... wé yiné kimsé y0q..!!
BirRr köçüçük çocukK vaRmıshHh aLTına sıCar sıCar ağLarmıshHh

ßugünlerde yeni hobim seni üzmek artık zorum alış


aşqq her daqqa qıwırırr .. <3

taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!

Lคภєtlเ.ђคtยภ [Kan DamLar Dokunduğun YerLerden..!]

darĸneѕѕ qυenCн...

×●×●×эѕяђaяħєйqűѕ змǿ×●×●×

HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk

Seni Bu Saatten Sonra Altın tepsiyLe biLe getirseLer istemiyorum...
Kaynak : yorumla.net - nicKK


"Niyetim haListir Allah'ım yardım et , sözLerimde yaLan varsa Kahret"




DuYdukLarıMa DeGiL.......
GöRdÜkLeRimE İNANIRIM..........!!!!
İnSansa KarsımdaKiiii Deger Verir SaYarım...
HayVansa KuLuBesİne BaglaRım.....




HayaLLerLe kuruLu bi dünyası var. . .
Fakat hayaL edebiLeceğindende fazLa geniş


manyak msn nickleri

*3 Maymun kılığına girerek
Sıradanlığınızı gözardı edemiyorum.!
ÜZGÜNÜM.!!



Sevdikçe sevmemeyi öğreniyor insan.
Hadi sevin kalbim taşlaştı sayende

Seni Bu Saatten Sonra Altın tepsiyLe biLe getirseLer istemiyorum...



"Niyetim haListir Allah'ım yardım et , sözLerimde yaLan varsa Kahret"



SeytaNa SöLicEm ArtIk $u TüyüNÜ bEnDeN AlSIN

;×___;mëin asKiim;___×;´¯`»WiLL dich niiiie verLiern× (seni asla kaybetmek istemiom)


Wenn du mich siehst sag masallah, wenn du mich willst sag insallah. (Beni görünce masallah de, beni istiosan insallah de.)

«**•»(¯`»S(¯`• ýcђ ωєýß мєýŋ ђєяż ġєђöяT ŋυя ýђя•´¯)S«´¯)«•**»« (ben biliyorumki kalbim sadece sana ait)

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri