12 Kasım 2009 Perşembe

Anlamsız msn sözleri


Hani için qider biraz..
KaramsarLaşırsın..
HüzünLenirsin Biran..
aqLamaq qeLir içinDen..
aqLayamazSın BirtürLü..
Benimkisi böyLe bir sewqi..
AmaçSız.. ÇaresiZ.. SonSuzZz.. !!



Anlamsız msn sözleri




" ÖyLé ßiя Hayat Ya$adım Ki " CénnéTi dé qöяdüm Céhénnémi dé ..
" ÖyLé ßiя A$k Ya$adım Ki " Tutkuyu da qöяdüm Pés Étméyi dé ..
ßasıLaяı Séyяédéяkén Hayatı Én Öndén Kéndimé ßiя Sahné ßuLdum Oynadım
" ÖyLé ßiя RoL Véяmi$Léя Ki " Okudum Okudum AnLamadım ..
Kéndi Kéndimé Konu$tum Bazén Éωimdé ..
" Hém Kızdım Hém qüLdüm HaLimé " Sonяa Dédim Ki Söz ωéя Kéndiné !
DénisLéяi Séωiyoяsan DaLqaLaяıda Séωécéksin SéωiLmék İstiyoяsan Öncé Séωméyi BiLécéksin
" Uçmayı Séviyoяsan Düşméyidé BiLécéksin .. "
KoяKaяak Yaşıyorsan YaLnısca Hayatı Séyяédéяsin
" ÖyLé Biя Hayat Yaşadım Ki " Son YoLcuLukLaяı Éяkén Tanıdım ..
ÖyLé Çok DéğéяLiymiş ki Zaman " Hép AcéLÉ Étmém Bundan AnLadım .. "


Linkleri Sadece Kayitli Uyelerimiz Gorebilir. Uye Olmak Icin Tiklayiniz...
Linkleri Sadece Kayitli Uyelerimiz Gorebilir. Uye Olmak Icin Tiklayiniz...

ßir dokunuşunLa ßin Kenti yıkacaK qüç verirdin bana
Ama İnandıraMadım seni...
Sen sorquLarken ßeni kafanda
ßen qözLerinin içine bakıordum kuşkuyLa..
ßir tek sözün ßağLardı ßeni sana..
Oysa sen hep susmanın Koynunda..




bir gün... hiç keşke demicem,,
diyeceğim tek kelime 'iyiki' olucak^^



Dileğimi tuttumm, sayıyorum sonsuzdan geri (').



Linkleri Sadece Kayitli Uyelerimiz Gorebilir. Uye Olmak Icin Tiklayiniz...

/ "Sobe"ler bitti "ceee" ler yer alıcak artık hayatım da... \


/ Sessiz Çığlığıma" ses vereceğin "o" günü bekliyorum.. \

/ ''birgün'' keLimesi dağarcığımdaki yerini kaybetti..!! \


/ Dışımda KahkaLardan Bir Suret !! İçimde Kan Ağlayan Küçük Bir VeLet... \

[IMG]http://www.lonelyemo.com/image.php?u=255&******sigpic&dateline=1231249628[/IMG]




Gölgeler saklanmıştı soyutsal dünyaya
Kehanetler yükseliyordu bağnaz beyin hücrelerinden alev alev..
Tüm yollar sonsuzluktan teğet geçiyordu
Psikopazdaydı tüm ruhlar
Yitişler başladı dipsiz kuyularda
Emanet bırakılan kalpler kinle dolup taştı
Denizler maviye düşman olup bulanıklığı seçti
Ağrı gibi gelip geçiciydi umutlar
Terk edilmemiş bir tek yalnızlık kaldı
Aksırıklarında ihtiyarların imdat çağrıları yükseldi
Duyular bilinmeyenin soğuk ruhu tarafından esir alındı
Kaybolanlar kaybolmuşlara rastladı ve masal BİTTİ...!!



Y0ruldum, bu hayata Küfrédip ağlamaktan.. x/

vur yıkılsın sözleri


sewmedim ki ben çooook sevdm.
Kuoléma.









İsтєdiκLєяiм Чαnıмdα

İsтємєdiκLєяiм ЧoLundα!

bırακın bu uLαshıLмαz αyακLαrnı
öLünüzü dirinizi
Herqün 1'nizi
1 qün hepınızı
Vαrsα bi duruм
ЧαpαaLıм αçıκ oturuм



haDi topLa yüZünü pRenSés
üzüLmé kaTLa hüzNünü
kaLDır çekmeCéne ßiR yerLére saqLa
daHa ömRünü tükeTéCeq,
niCé yaraLarın oLaCaq.
kußuqLarı düŞéCeq,
yeniDén kaNayaCaq !

yaşaDıqCa oyuNa daHiLim,
namuSsuzLuq dünYaSında,
kaßus nüFusu aRTmaqDa,
saqLaNn !
kıyaméTin tiyoLarı qöZ kırPmaqDa.
inŞa eTTiqLérini yıqmaq iÇin, qeLeCéqLer.
buNun biLinCiyLé yaŞa !

eZßére aLınmıŞ ayrıLıqLar koymaZ ßana.
üsDümé qeLmé - vaqiD sonßahar,
üsDümé qeLmé !
aqZımDa küFürLér doLaŞmaqDa. :fx:

ayNa ayNa söLé ßna (onDan)….Ka$aR waRmı düNyadA :dbd:

ßaßa beNi diSqoaaa göDürr :5mi:

sıRTdan vuRmaq maRiféd oLmuş

düşLérimi qöRün öyLéySe.
sevDiğiniZi bNm qißi seviN.
qüLün héP qüLDükLérime.
sıkıySa öLüm baqaLım.
héR qüN öLDüqLérime.



Dün gece başka dudaklar öptüm ben
Dudaklarım kanadı, kalbim acıdı
Dün gece başka birinin tenine
Dokundu ellerim, ellerim acıdı
Dün gece başka renkte bir çift göz
Baktı gözlerime, gözlerim ağladı
Ellerim yanarken, dudaklarım kanarken

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri