10 Kasım 2009 Salı

cilgin ask nickleri


'' ßitti '' Sési DuyuLdu
ÇınLadı OrtaLık
SévqisizLik KapLadı Gécéyi
ßir Aşık Yéré Düştü
KırmızıLara ßoyandı SéssizLik
KaraLar TopLandı ßaşına
Sarı SayfaLar ÖrtüLdü Üzériné
AğLayan ßir ßébék Vardı ßaşında
| Adı Aşktı |
Sokak Ortasında KaLdı
. . .

çılgın aşk nickleri





gözlerim kayıp benim
tenimin canı yanık
gidersen gidersin
kal denilmez ki







tek başıma bu vücutla fırlatıldım bu dünyaya .
aşk da basit pişmanlık da hayat hoyrat bu zamanda !

• • • • • • • • •





Tut ellerimi bırakma
Çok seviyorum anLatamam keLimeLere sığdıramam







Yorqunum..
DudakLarında uyut ßeni
RuhunLa sev ßeni ßu yürek çok yorqun
Yüreğinde sakLa ßeni...
Elime yüzüme bulaştırdım hayalini
Azıcık düşünecektim oysa...
Zamanı sayamıyorum seni düşünürken
Çünkü ben seni çok seviyorum..
Galiba'sız *






Saçma Bir Zamanın Kıyısında Kurulmuş
Yaşamdan Ne BenLenebiLir ki?
Geç oLmadan
GitmeLi...










ağŁadın чa .. кıчaмaм döneЯiм nedensiz.. ``




enteresan sevdalı msn sözleri




Sonra duruyorum . . Sonra susuyorum . .






* sдкiлiм sдкiиiz sдкiл оL..!







~ La La La sevioRum + seviLiorum
VaRmı ötesi ? xD







кιЯıLgan biЯ cσcuguм Bэn yuЯegiм caм кıЯıgI!






Nakaratına kapıldığım
şarkılar gibisin bu gün *
şu doчamayıp sarıp sarıp
dinlediklerimden
kurmaчa korktuğum cümlelerin öznesi
ne güzeL чaşatıyorsun insana
q i t m e | hep kal чanımda

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri