30 Kasım 2009 Pazartesi

En farklı nickler


mayına basmış gözlerim
g ö z l e r i m . . .
y u m d u m . . .
y i t i r e m e d i m . . .





qeLdim. qöRdüm. ' Sén ' dediySen
ZoR dünyamın TakdiRiySen
Şimdi SihRim SonRa ZehRim oLaßiLiRSin..






Evinin en karanlık köşesine koy beni ...



En farklı nickler


Sana doğru attığım her adımdaüstüme yıkılan duvarın altında kalmaktan ßıktım





Oysa buiçimde başlattığım
SENİ kazanma savaşının sonu…Böyle olmamalıydı..





Bugun senin cenazen kalkti benim icimden
Aklimdan gecti butun yasayanlar ve olenler..






Tüm zerrelerim dağıldı evrene..





Çok ayrılıklar yaşadım.Ama ilk defa bir gidenin arkasından ölürcesine ağladım...!







Aklımla kötümserim İrademle iyimser .





Ümitleri tükenmeye yüz tutmuş ses boğulmalarından
çıkamıyor nefesim…





Koca ßi ßoşLuk ßizimkisi ..ayrılığın cesetleriyLe doLan ßoş ßi ßoşLuk ..


zor msn sözleri



eLimde sadece ßi ucu yanmı$ ßi resim KaLßimdeyse Sen'sizLi qünLer ..







KüfLenmi$ umutLar !






Yarınım oLmayan günLerLe sen'Li ßi qün ..







kaLbim kırık dökük parçaLarın hepsi yerde
bazen kafam atar böLe
iLqiLenmez kimse..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri