18 Kasım 2009 Çarşamba

imkansız msn sözleri


Bırakın Bu Ulaşılmaz Ayaklarını



ulaşılamaz sözler


Her insanın içinde kendi şeytanı vardır..YA nefsıni yener Şeytanını yönertirsin..Yada nefsıne yenık düşer Şeytanının Eline düşersın..
Ve Şüphesizki....
"Şeytan'ın kadın ve öfkeden daha güçlü bir askeri yoktur."






Ne ZaMaN GüLSeM AğZıM YüZüM KaN... SöYLe! BeNi DoGuRuRKeN ŞeYTaNaMı öPTüRDüN ANNE.., ...
















O Halde ßy !
















Kim TutMu$, kİm késmİ$, kİm pİşİrmİş kİm yémİş.
iLqiLenMeemmm















yollar önümü göremeyeceğim kadar karanlık
her yer gözlerim gibi nemli
ve gökyüzü kararmaya yüz tutmuş bir mor renkti
ellerim ceplerimde öylece yürüyordum
hiçbir şey düşünmemeye çalışırken
nasıl oluyorsa en çok seni düşünüyordum
ve en çok ellerimi saklıyordum kendimden





imkansız msn sözleri









aLLah ayIrmadIktan sonra KULUna düşmezz [,






mjkh...







İYİ BİR TAKLİT KUSURSUZ BİR YARATIŞTIR







Sevgilim bitti bu AŞK hoşçakaL diyorsun,olsun .. Dağ gibi çeker giderim üzüntü yaratma!Ömrümü verdim yollarına serdim diye hiç önemi yok RİCA EDERİM.




Söylenecek sözlerin bitip tükendiği o 0 noktasındasınız ...






мadємкi Sєωмєdiη кaLвiмє haηςєя qiвi SapLaηıя σк..!!









вiя aωuς ćєηηєт iSтєdiм aмa ωєямєdi мuтLuLuк ςσк uzaкLaяda
şiмdi кadєяiмє кüFяєdєяiм haγaт ziηdaηıηda
кaLвiη σLSuη γєяiм dєdiм γa вєηi тєяк єdip qidєη
öγLє σLSuη Sєηi вєкLєdiм Sєηi şaяap кσкaη aякa SσкaкLaяda..!!






γєяdє кaLмış aηıLaя dağıηıк hüćüм haLiηє qєςтi γaSıм γiηє ßєη ωaяıм ßєη γσкuм aLLahıм qöηLüмüη кσηaкLaяı ßσмßσş..!





Küçk b çOcuqn şeKerde BuLdqu mtLuLk qBi ..
oNa sarLdıımDa bLduUm hUzr qBi..
heYecan qBi.. aŞk qBi.!! .♥

^^^










Varmı şimdi ßaşka biri ? onu bana ßenzetdin mi ? Ne yaparsan o ßen oLmaz ! ParçaLarı sana uymaz (;








Tamda kurtuLmuş
hazır vaz qeçmışken eskiLerimden
Sana y0L q0runu0r askımm
kaLbıme d0qru
qeL erken erken .D

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri