15 Kasım 2009 Pazar

Metal nickleri


seNinLe oLamk beniM içiN heRşeYdi


Metal nickleri



aLLAhıM neRden veRdim o zaLime kaLbimi








seVmioRduN nedeN waRdın...seVioRsaN niYe yokSun...







seveRim dediM sevDiö öLürüm dediM öLdüm







bıRakmam ömRüm boyunCa sen beniM yeminimsiN..








Kıyamadım sevdiğiM sana
senın kıydığıN giBi bana






seveN insan deRmi hiÇ aşKım saNa hoşCaKaL..









yeMinim oLsun sevemem aRtIk biRdefa ve soN deFa










güLen gözLERiN arKAsına waRdıR elbeT kargıLaR...










Kendi duyguLarıma göRe kendiMe biR dünYa kuRdum...









tuRnayı taM gözünDen vuRdum...vuRdum zannetim duRdum






rockçı msn sözleri


yeteR gözLerim seN sus yeRine ben ağLArım










buz tuTTu güvendiğim tüm daĞLarım...















tatLı RüYa biLmem kabuSLARı hayRa BaĞLarım






KaRanLık oDamDa duyguLArım fiRaRDa....










esKi günLEriNhatRı oLsa dünLeR esKide kaLmazDı










eLdEn ayaKTan kesiLdiğimDe biR kişi oLmaLı beni KaLDıRn...










ayRılığım rüzGaRına saKın kaPıLmaa biRtaNem.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri