4 Nisan 2010 Pazar

aşk nickleri


Hayatın gérçekleriniGözlerinde bulup
yitirdim ben


* Zıtlar kaçtı zıtlardan nasıl ki kaçar ceylan aslandan





* Çukura düştün havaya bakmaktan ödelek oldun ödünü kopartmaktan





* Müstesna gelirse can boğaza kesilir candan her bir aza




* Hem haksızsın hem ısrarcısın sen ne kancıksın!



* Hadi bi gayret et kalk bi zahmet et gel bi yardım et bu mudur asalet!


 aşk nickleri 
vadeDiLen ism kıybetLi
bize bakar hep heybetLi
* Gönlüm yine sana meğil etti
densin arkamdan rahmetli


Sadece güLüp geçiorum
çoLuk çocukLa uğra$acak waktim yok






Yalnız
๏̯͡๏)


aşık olmuş nickler
güLücük SaatLeri Sona erdi






Sevildiğini bilmeden ölesiye sevme

Sonra seven de sen olursun ölen de!





ke$ke kaЯanLıkLaЯ Pembe oLsayDı
HeЯ yeR ЯenkLi oLSada "KARANLIK" ta ne göЯebiLirSin ki!!!







BedeLini yüreGimLe ödediGim
En masum Günahimdin SevGiLi

ne kaDar uğraşsanDa sen 1 hiç'sin !



yoRuLdum giDe geLe güme

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri