12 Nisan 2010 Pazartesi

şekilli msn nickleri


Kekeme bir çocuğun ilk haykırışıdır kalbim.

***

ağLayınca uzun ağLarım
kimseLer oLmaz.
Susmanın konuşmaktan zor oLduğu anLardır bu anLarmısın ?
Yaşam ne tuhaf biLmecedir.
Sen anLıyorsun biLiyorsun. Herşeyi biLiyosun..
anLıyosun.yanıLmıyorum ; anLayamayan bendim.




***


Bana yüzünden çizgiler ver
gülüşünle belirginleşen ve
hiçbir gamzeye yer açmayan.






***



şekil yapma nick oluşturucu

“ Hangi ÇığLık Denk GeLir Ki Dudak Payı BoşLukLara”
Hangi ayrıLık senin ? Hangi yüz senin ?
Yüreğinden döküLmeyen mürekkebin hatrına konuş. . .


***

Unutma
" bu dünyada sana ancak unuttuğun kadar yaşama hakkı veriLdi "
Unut unutuLduğun yerden..
KırıLsa da içindekiLer
UnutuLduğun kadar yaşarsın.


Hayallerinin İçinde Olmak İsterdim...!
şekilli msn nickleri


Sakince Agresifleş..!


Sus Suski Kırdığın Kalp Uyanmasın...!



Uzakta Çok Uzak Bir Yerlerde Büyülü Bir Masal Düşünde İki Aşık YaşarmışYorgun Sewişmelerde...!



Tut ki Ellerimi Gözlerim Islanmasın Bırakmaki Terlesin Ellerinin Sıcaklığıyla Herşeimsinn...!



mavi senszLik kokan tek renk.




Ecza Deposu Oldu Miğde..Kronik Aşık Sistematize..


HiçBişeyin Bana HiçBişeysin Demesi Hiç umrumda DeğiL..

~~


кαувσLѕυη! ρυѕLυ яüуαLαяιй αяDιйDα..gυяυяα уσкυz a$kLarda..!



~~

iiмкαйѕιzLιgα вüяüLdü уiiйε αкşαм.. «'3




~~

boş kazanmış yarışı
doluyu alkışladılar...



Çıkan Her Amorti Yeni Bilet Almaya Zorlar...


Sevginin anlamı giTmekse hiç durma.
UnuTma bu beden sadece senle bir büTün..
sensiz napar yarım büTün?

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri