16 Nisan 2010 Cuma

msn sevgi nickleri


hayalin ten olup sarar esrarını gecenin .
yoluma gölgen düşer dirilirim .!

Saatin ayrılık tik takları..
Acil servisin tüm tamponları..
Durduramaz kanamayı..
Ta ki sana kavuşuncaya kadar…


''Seni Acılarımın İçinde Canım Gibi Saklıyorum ! ''


Sizin de sevginizi duymak hissetmek isteyen insanların var olduğunu sakın unutmayın...
Herkes Sevdiği Kadar Sevilmeye Mahkumdur...

msn sevgi nickleri


Kimse kimsenin herşeyi olamaz-mış
Di'li geçmişten tek yaramsın sen x Sensiz kimsemiyim kimsesizmiyim ?!
Hiç bilmem .
...Bilmek istemem hatta düşünmem!...
Gel bak bir elimde gökyüzü var hala x Ötekinde kayıp giden yıldızlar la la.

Korkularda benim umutlarda...
.....Beni bırakma.....



sevgili msn yazıları

_Ah biriktirdiğimiz bütün hevesler
Nasıl da h ı z l a__ tükendiler .




Bütün bunları yazıyorum
Ben ` u n u t m a d ı m ´diye .



Hatırlıyor musun sonunu değiştiremediğimiz filmleri
Hayatın gerçeğidir sandığımız # kabullenilmiş yenikliği
Bir ağızdan söylediğimiz en kahraman repliği




# Büyürken vazgeçtiklerimizi yada vazgeçirttleri şeyleri ..#
~

istemiyoRum / sevmiyoRum aRtık !

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri