10 Nisan 2010 Cumartesi

yalnızlık nickleri


Hayallerim benim için oyundu
Hayaller birer birer
Kapımı çalıp girdiler
Sonra da terk edip gittiler


xxx


Gözlerimden bir damla yaş süzüldü
Umutlarım hayallere dönüştü
Yalnız kalmak bir oyundu


xxx


Bir başka rüya daha öncesinden
Köhne bir gemiydi değişimin heykeli
Büyümüş biriydi aynanın içindeki


xxx


Yükledim bedenimi bir milyon baloncuğa
Sırası gelen yukarı nereden çekerse
Bir baska cığlık daha iyi öncesinden
Duvardaki çatlak daha hızlı büyüdü benden
Gölgeler kaçarken bıraktım bedenimi
Bir milyon baloncuğa

   yalnız kalma sözleri
xxx


Bir kitap dolusu hüznüm oldu sayende
Anlatmaya alışıktım bu kez sakladım
Yıldızlara baktım tek tek benimki kaybolmuş
Seninki daha parlak epeyde mutluymuş


xxx


Aramızda geçenleri bir tartıya koydum
Basit çözümler daha ağır geldi


xxx

yalnızlık nickleri
24 saat bile değildi
Yaşanılan bir çok anı vardı bu gecede
Hızlıydı ve çabuktu gülüşler
Gürültülü bir akşam vardı penceremde


xxx


Bedenim sensizliğe soyunuyor
Yüreğim umutla seni bekliyor
Hayat benimle oyun oynuyor
Yaşananlara kader denmiyor

xxx





Kayıp savaşlarla tükenmiş ruhum seni özlüyor
Yine de köşeden dönüp gelmeni bekliyor

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri