6 Haziran 2010 Pazar

bayan nickleri


yağmur yağdığında gel ki anlayım beni sırılsıklam sevdini..


söLe sÖLediqLern qerçekmi? sewen insan hiç msn avatarları terqedermii? hani sewerdn hani beqLerdn?...


наγаτ іςіпє dϋѕтϋqϋм віг ѕанпє.x(


unuTuLdun Artiq sEn Diee BisEy yOq, NeFret EdiyOrm sEnDen uZaK DuR bEnDeN ''BiKtIm SeniN qIbI sErEfsizLerdenn''!


Sn ipLiksn Bn Iqne, Sen iLiksin Bn Duqme Ben A$ki SnDe Buldum Deqme Keyfime x)


seN köPeq qiBy sewersiN oo beLediye qiBi zehiRLerr.


KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit 1'i deGiLim '!!!

Kapımın kilidi korkudan kapandı...
Korkuları..
Acı , sızı ve özlemleri kilit yapmışım farkına değişik varmadan kapılarıma...
Ve farketmeden...
Sende bir kilit vurdun... . Adı neydi bunun?..

Yalan söylemedim hiçbir zaman...
Korkum vardı..
Titremekliydi hallerim. .
Kalbim derin bir yaranın üzerine veriyordu acı acı nefeslerini..
Amaçsız yürüyordu ayaklarım yıllardır..
 kIz sözleri
Sen; darağacına götürülen bir mahkumun son arzusu gibi düşersin yüreğime...




Ben beklerim de zaman beklemez ki beni..
İyisi mi sen kalk, geç karşıma,
Aç gönlünü, dön gel yavaşça..



"Yıkılacak üstümüze, çivi çakmaya kıyamadığımız duvarlar..."

DeGeR VeRdIgIn iNsAnLaRıN BiiR GuN VeRdIgIn dEgErE RaP LaIk oLaMaDıKlArInI AnLaRsA BıRaK SeN ÜzÜlMe oNlAr uTaNsIn..

« iŞTЄ чєиi ßiя ßαŞℓαиGιç ∂αнα...
AMA ßu کєfєя عMiиi๓...
Kєşкє ∂є๓єчєcєĞi๓...! »
bayan nickleri
|_ ΥΛ$ΛM GΣЯiYΣ BΛΚΛЯΛΚ ΛNLΛ$ILIЯ _|
|_ iLΣЯiΥΣ BΛΚΛЯΛΚ ΥΛ$ΛNIЯ _|

LANET olsun seni çok sevdim,
LANET olsun perisan ettin,
Kalbimi söküp çekip gittin,

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri