24 Haziran 2010 Perşembe

nazlI msn sözleri


Yüzüme kapanan kapılardan gülümseyerek dönüyorum.
Biliyorum ki, binlercesinden hiç geçmeyeceğim,
Yüzlercesinin eşiğine kadar gideceğim ancak.
Bana duvar olanların kılavuzluğunda,
Yürüyorum.
Ardına kadar açılmış, beni bekleyen kapıma



Kör/ebe oynuyoruz,
binbir çeşit karaktere bürünerek
şu hayat diliminde...

´Ben her dem ebe,
sen kör
alabildiğine...´

Sus GözLerim AğLama Bırak ŞarkıLar yabancı AğLasın...!


Aşkımız MarkaLara EndeKsLi Peki Bir Yürek Kaç DoLar ?


  nazlı nickler
Havalilar... Firsatcilar...Iki yüzlüler... Uzaak durun bendenn artiikKk !!
" HaLa Küçük ßir Kız Çocuğuyum "
вiттi мiiİ SöLićєqLєяİη .. Sєη ωє qєяєqSiz тüм ćüмLєLєяİη

üς кuяuşLuк нєωєSiiмdii яєziiL γüzüηü qöямєк.!

Giderim belki... Vazgeçerim.
Bırakırım ardımda seni.
Aşktan kendimi çıkarırım, eksi(k) kalırsın.
Arkama bile bakmaz gururum.
Ama gün gelir, artık geri geri kız yürürüm.
Belki... yine seni bulurum.
nazlI msn sözleri
' Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '
Dil sürçmesiydim, sürç-i lisanın af ola,
Çaresizliğimden değil merhametimden ağladım hep.
Ama merhametli olmak çare değilmiş.
Merhamet yoksa ağlamak da çare değil.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri