16 Haziran 2010 Çarşamba

şekilli msn sözleri


çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaparsın, yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın!!

*Şak Şak Şak aLkışLıorum bak seni ! Kendinden soğuttun beni !! (h5)(h5)(h5) İstediğin bu muydu,söyLe ! Başın Göğe Erdi mi ?!?(h5)

Umduğunu deiL.! ßuLduğunu GötürecekSin..!

Mâzérét G*t qiBidir Hérkézdé ßuLuñu®!!!

koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor

ki$iséL sénSin iLéTydé sana qirSin

YhokLuqumLa iYi qeCiNmeye BhaK waRLıqım Bi Daaa AsLa SeNinLe oLmıcak..

Makyajın we yüzündeki boyalarınla qururlanmaa!! yollarda qüzeldir ama altından kanalizasyon qeçer

K€ndil€riNi ßir ßok zaNN€d€N iNsaNlaR… AslıNdA g€rç€kt€N zAn€ttiKl€ri GißiDirl€r . . !!!


Saçma sapan dünyanızda devam edin çoğalmaya


qittim dié yüzünüz qüLmésin warLıım yétér huzursuzLua

вiттi мiiİ SöLićєqLєяİη .. Sєη ωє qєяєqSiz тüм ćüмLєLєяİη

üς кuяuşLuк нєωєSiiмdii яєziiL γüzüηü qöямєк.!

İчi niчεtlεяiмi мε$gule ωεяdiм...

вuqüη кaLвiηє кaς qiвi qiяdi єη Sση кσηuк ???

 anlamlı kelimeler
Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın özenTiLEr xD

BedeLini YüreğimLe Ödediğim En Masum Günahımdın...

Tek deRdm mutLu sonLaRı masaLLaRın...

aLısmak Ve kaYßetmeK...!!

''YaLnısım Y**murda ßu sokakda éLımdé Pémßé ßır sarap Sarkı SoyLésém KaranLıkda **Larkén? '' =]

$uursuz ßéyinLérinizdéki,qércéği unutmu$ hayaLLérinizé ßi tükürükté ßén atıyorum ! (;



şekilli msn sözleri

ßisDé nuMaRa ßoL RahaT oL KénDini KasMa !!

SonDunuS,,KorKtuNus,,siS yOqtuNus !!

Pas wéR,şuT çéK,KaLéyé aßaN,,AmaN yıKıLma ROCK ßaßaN !!


Ph*içLiq yaPanı aFFedmeK yOq,eTraFta uÇan akßaßaLar çOq ..

qÖsLériMi aÇsamDa séN ÇıqsAn kaR$ımA qéL ßénY aZadéD kayßoLdum kaRanLıqTA !!

Hér aCınıN ßir ßédéLy waR !!


qdMéq wé yoL aLmaq aNcaq sNa yaKısı® aNcaK yalnızlık sna yaKı$ı® !!

Tüm SözLériM KüsKüN saNa …

SisTém ßosuq wé hérŞéy ßomßocq!!



RoCqın Yéri emoturkey’in yaNı SizDé yaRaLarı SaRıN!!

SénCé haKKını SawuNan waRmıqié..??

<>

SénSiz CénnéT ßiLé ÇéqiLméZ !!


qÖç édéN KuşLar qyßy qéLyp qydéR uMudLArıM …

Su qißi duRu oLuß héß aKmaK facebook isdioRum ….

ßhén ßisi uNutdMAm!!

qéRçéK qérÇéim yaLan …!


SanaL aLém işTé daLqaSız déniZé hérKés KapTaN xD

öyLé ßi qiRdinKi Kalßimé…

Séni ßirTéq Séni CanImdaN Çoq séwDiM !!

SéwDaLAr SéniN oLsuN uMudLAr séNi ßuLsuN….


Kapı$ kaPı$ a$qq TéyyyH xD xD

SusTum…Kimsé anLamıoR !!

RuhuNu kıRıtaN viCdanNı kıwRaK,,SıRıtaN kaRakédiLer.. xD

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri