9 Haziran 2010 Çarşamba

duygusal iletiler


Kim bilir kaç taneyim?



GönüL infiLak haLinde şimdi
ayrıLık Fırtınası boğazıma kaçan…



Kim

Tanır Beni .?


Şaşkınlığım Olmasa..



Güneşi Seviyorum Diyorsun Güneş Açınca Gölgeye Kaçıyorsun.







bir cam kadar savunmasız

yaşıyoruz kendimizden çalarak !





Rüzgarı Seviyorum Diyorsun Rüzgar Çıkınca Pencereni
Kapatıyorsun.



İşte Bunun İcin Korkuyorum Benide Sevdiğini Söylüyorsun.



Ugrunda Ölmek Var Dönmek Yok Dediğim Günlere
Simdi Tüküresim Var (;





Ask Yasaklandı Artık Halka Acık sevgili Yerlerde



 duygusuz msn sözleri
Yerinden


edilmiş


ne


varsa


benim





Siz Abartıyorsunuz Rahat Yasamla Sapıtmayı.






İstanbul Üzerinizden Gecmis Kızım alayına giden Bırakın Korunmayı.






Simdi Bir Bira İcip Seni Düsünmem Kadarsın.





Hayatı Toz Pembe Yaşıyorum Sanma !
Her Renk Bir Gün SiyahLaşır .



Susmak “hiç konuşmamak” demek değildir ~

duygusal iletiler
Madem Sevmiyorsun Sahip Çık Gözlerine .
Dönüp Dolaşıp Değmesin GözLerime.. !



Kahvenden bir yudum bile almamışsın;
Korktun mu beni kırk yıl sevmekten?..


Ve ben ona ayakkabılarını bağlarken
''Bi şeyim kaldı mı acaba'' diye güzel kendi kendine sorduğunda;
''Beni almayı unuttun sevgilim'' diyemedim . .



İçimden söküLen her keLime
tekrar dönüp içime batıyor...



- Vakitsiz bir ayrılık bu `
Aramızda susulmuş sözcükler`in hesabı
Seni bana getiremeyen adımların izi kaldı ..




'' Bir yamyamın vejeteryanlığı kabul etmesi kadar günahsın bana''

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri