12 Haziran 2010 Cumartesi

çaresiz nickler


Düşüyor içime dipsiz bir kova

yaşamak ne zor kalbi olana.

Diyemem gitme diye .. Bundan böyLe Gidene benden Sadece : güLe güLe (:

Ne oLdum deme , ne olucam de .. Kim biLir beLkii bigün düşersin eLime ?

Küçük mutluluklar biriktiriyorum, ileride benim de büyük bir mutluluğum olması için ...

Hiçbir zaman geri dönmüyor, kaybettiğin onca insan... :/

Her gidiş ayrılık demek değildir, bazen ne kadar uzağa gidersen git, yüreğin hep bıraktığın yerdedir ..

Önce birdin, sonra biri oldun.. Şimdi hiç birisin ,)

Çaresizim...Nereye tutunsam düşüyorum..Hayat manyak öyle bir oyun oynadıki,Palyaçonun dediği gibi ağlayamadığımdan gülüyorum..!
  çaresiz msn sözleri
°Gelen Ne Getirdi Ki, Giden Ne Götürsün.. Ben Hayatimdan Memnunum Beni Sevmeyen Ölsün..!

"Senden nefret etmem için çok sebep vαr αmα yαpαmıyorum;Senin kαdαr αlçαk olαmıyorum . . ."

Çok geciktin,hemde çok,yok αrtık bizim çıkışımız,tüm yollαr kαpαlı bize;yαsαk elmαyız birbirmize...

`ßizdєn Nєfrєt єtmєniz Çok DoğaL... Çünkü Sizdєn DєğiLiz ;)

Bєn ßöyLє ağLarkєn O Şimdi mutLu , Bєn gizemli чapaчaLnızkєn O Sєvda doLu..! dєLicє Sєvmєnin ßєdєLi Bu mu..

Hani ßir Kelebek Yakalarsın Ya ßakmak İstersin; Elini Açsan Kaçacak Sımsıkı Tutsan Ölecek, İşte ßöyle ßirşey Seni Sevmek..!
çaresiz nicklerMutLu oLmamak iÇin Sєbєp kısa Çok ßu hayatta..Ama Bєn MutLu oLmaya ÇaLışıyorum fєLєğin ßana attığı hєr Tokatta :/

"Yaşamım bir şarkıcının iç çekme anıdır
Beş mevsim yaşarım yılda"

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri