20 Temmuz 2010 Salı

EfkarlI dertli nickler


Gözümün yaşını sildim ben, koşamam kimsenin peşinden
Varsın olmasın bu aşklar, çektiklerim yeter bana

Öldün sen benim için öldün sen öldün benim için öldün
Arkamı dönüp şimdi sana bakmam bile yalvarsan da.

Bir dipnot bile olamadan, şehrin hikayesinde, yıllarca sürüklendik durduk
Kalın bir kitaptı hayat, altını çizdiğimiz yerleri oldu, bazen okumaktan yorulduk.
Dibe vurduk yine, çok pis vurduk

Bu kaçıncı bilmiyorum, ama artık yoruldun biliyorum
Ben nasıl böyle olduğumu, ne zaman nefretle dolduğumu
Anlamıyorum halimden, nasıl da mutlu olduğumu

Seni gördüğüm o ilk andan beri,
Şu kalbimde izin var...

Senden adam olmaz adamım, sensiz de olmaz.
Zardanadamımsın sen benim, iç keyfine bak !

Anlamama yardım ettin aşk yoktur ve sarışınlar y oktur

Bir akşamın kalbinde bıraktım seni ( msn avatarları )
Dönüp arkama bakmadım, terkederken seni
Gözlerimde yaşlarla
Ve sen bunu görmedin, belki hiç bilmeyeceksin
 efkarlI msn nickleri
sabrettim bekledim,hiç sorun etmedim
bunlar yıkmaz beni,ben daha bitmedim
aşkım bak dimdik ayaktayım hala hayattayım

elimde bir kitap
sayfaları ise hayat
tek tek çeviriyorum farklI
hepsi bayat

aklımda tek bir konu
sanırım yok sonu
ne kadar uğraşsamda
bulamam yolu
efkarlı dertli nickler
Yeter artık!
Bir karşılık istiyorum bu umutsuz aşkıma
Kader bana olmaz dedi,

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri