22 Temmuz 2010 Perşembe

SImsIcak msn nickleri


Yakalamam, yaşamam lazım ama Elini uzatmıyor hayat..


Kesersin Bileklerini Kesilmez..İşte o zaman anlarsın iki Defa öLünmez!!


Yalnızlık Bir gereksinimdir.


Son kez İnan yalan oLsa da.


Bilirim geri gelmezler ama en güzel günlerini yolla Bana.


...ßunCa aCıyı ßoşa Çekmez hiÇ kimSe...


Kimseye kendime ettiğim kadar ihanet etmediM..


45515612165156126545 kere saRıL bana...
' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré yeni TamamLanmış 1 Ruh Numunésiyim..!


Dilek Tutmadan Kaydı Tüm yıLdızlar :S


Herkes kendini cok iyi biliyor...
Şimdi Yol Ver Kendine!!
 
yaz tatili sözleri 2010

Bir anlık mutluluğum sizi çok mu üzdü?



~Aşk için kurduğum "düşlerin" yerini.. Kocaman "yanılgılar" almış !.



Boşuna bu aşk şarkıLarı
YaLan, bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer,
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !


Hoşlandığımız ßedenlerin İçine Hayalimizdeki kırılmış Ruhları Koyuyoruz
Sonrada Adına Aşk Diyoruz .

Karşıdan bakarsan görürsün Dostunu !

SImsIcak msn nickleri
Kişisel Birşey Değil Bu..
Yaşamak zor buralarda..


Özlemekten KOrktuğum Her anı çöpe attım. x|


Seviyorsan, buLutLara takıL qeL.. Yine Gidersin !?


|| Kimseyi Öldürmedim..ama Süründürdüğüm Çok oLdu ||


Hayata Ban.!


++| Pamuk PRénsésin ParTisiné CağıRıLmayan ÇiRkin Cadı |++

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri