7 Temmuz 2010 Çarşamba

nefret etme sözleri


akLım TaKıLdı;)



NeFReTiM Var ßu Hayata


Sadece Sen Sev Beni
Sadece Senin Gözlerin Işık Tutsun Gözlerime
Sadece Senin Adın İçimi Ürpertmeli
Ve Sadece Senin Ellerini Hissetmeliyim..





sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeyleri
kopmasıysa eğer,
sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan
bakabilmekse eğer,
sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer,
SENİ SEVİYORUM




Aşkım kadar koCa bir okyanusta
aCmadım ağzımı, boguLuyorum adéta
bir aksam vakti görsemde seni o inCe ufukta..
geLécéim yanına...
benimsin diyéCégim sonunda..
ve o güzéL gözLérine baktıgımda kéLiméLérin
anLatamadıgı sévgiyi anLayaCaksın
diyéCéksin ''İşté SEN'inim Sonsuza .. ''
Sonumuz öLüm oLsada buLusuCaz diger dünyada...


sewmek mi!? YOk Artık..




neden yagıyorsun yagmur neyİ ısLatmak düşünceli İstİyorsun...
cadde ısLak...
sokak ısLak...
ben
ısLak...eger gözLerimi ısLatmak İstİyorsan bırak onLar zaten ısLak...
 nefret nickleri



héDéFin ßénséM héR âTı$ın kâRâwânâ ..!!



Son Kez Yürekten özLeyerek Gidiyorum..



DeğiŞmeyen biR sen vaRsın BENDE..
Ben biLe değiŞtim..



Şimdi öyLesine çaResizim,,öyLesine yoRgunum ki..
Giden biR sevgiLinin aRkasından komikçe ağLıyoRum..
Gitmesini isteRcesine dönmesini istiyoRum..
Çünkü;
Çünkü ben o sevgiLiyi çok seviyoRum..

nefret etme sözleri
нαуαтıм∂αкι тєк ∂єğєяℓι нαzιηємѕιη!




Diz çök ey zorlu nefs, önümde diz çök!
Heybem hayat dolu, deste ve yumak.
Sen, bütün dalların birleştiği kök;
Biricik meselem, Sonsuza varmak...




sen bana benim sana olduğum kadar aşık mısın?!!!!


adını değil adının bendeki anlamını yazdım ıslak kumlara!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri