2 Temmuz 2010 Cuma

Şekilli msn iletileri


# ßiLmiorm akLndamıyım ßir iHtimaL oLryha ßen ßurdaım (=
# KmBiLr kaÇ yL daha ßhöLE cnm yanaCakk...

A$kta heß a$kLA yanıLdm
# qösLErmm yoLnda ßen aCındaım.!
# çisiL çisiL qösLErm.. ßise aqLıormm...!

DamLA DamLA akıp qiden umutLARm qibisin ..
# Herşeyde sen warKen koLaymı unutmaq ¿

qösLErimi Her kapaTTıqımda o tatLı qüLüşün qeLior akLıma ='(
# Ne Aşk Var, Ne MutLu SonLar
Buz GiBi YaLnızLık Var
GüCün YetMez ıSınMaya
HapSoLunca yaLnızLığa...
# Değer vermek,
yanlızca matematikte işe yarar..!!
#
|~| ...¢αт¢н мє αѕ ỉ ₣αLL... |~|
[ Düşerken yakaLa beni ]



•°¦°• ∂σи'т ğỉvє ỉи тσ тнє ραỉи •°¦°•
[ Acıya tesLim oLma ]


...₣αLLєи αиğєLѕ αт му ₣єєт ωнỉѕρєяє∂ vσỉ¢єѕ αт му єαя..
[ Düşmüş meLekLer benim yanımda KuLağıma aşk sevgi sesLer fısıLdıyorLar ]



₣σяѕακỉиğ αℓℓ ỉ'vє ₣αℓℓєи ₣σя ỉ яỉѕє тσ мєєт тнє єи∂
[ tüm aşık olduklarımı terkediyorum, sonumla buluşmak için yükseliyorum ]



ωнєяє ỉ'vє вє¢σмє ѕσ иυмв ωỉтнσυт α ѕσυℓ му ѕρỉяỉт ѕℓєєρỉиğ ѕσмєωнєяє ¢σℓ∂...
[ Can taşımadan bezdiğim bu yerlerde ruhum soğuklarda uyumaktaydı ]



|+ ωακє мє υρ ỉиѕỉ∂є +|

 şekil yapma sözleri


* вỉ∂ му вℓσσ∂ тσ яυи *
[ Harekete geçir kanımı, aksın ]




|| вє₣σяє ỉ ¢σмє υи∂σиє ѕαvє мє ₣яσм тнє иσтнỉиğ ỉ'vє вє¢σмє ||
[ YaşamamışLığım beLirmeden, kurtar beni hiçLiğimden...]




|| ҳ̸Ҳ̸ҳвяỉиğ мє тσ Lỉ₣є ҳ̸Ҳ̸ҳ ||
[ Hayata döndür beni ]



... κєρт ỉи тнє ∂αяκ вυт уσυ ωєяє тнєяє ỉи aşk ₣яσит σ₣ мє ...
[ KaranLıkta yaşıyordum ama sen orda, önümdeydin ]

şekilli msn iletileri

@==<<<< ωє'яє σиℓу ∂є¢єỉvỉиğ συяѕєℓvєѕ >>>>>==@
[ Sadece kendimizi aLdatıyoruz ]


мυѕт вє єxнαυѕтỉиğ тσ ℓσѕє уσυя σωи ğαмє
[ Kendi oyununda hakLarımı tüketiyor oLmaLıyım ]


!!! уσυ ¢αи\'т ρℓαу тнє vỉ¢тỉм тнỉѕ тỉмє !!!
[ Bu sefer kurbanı oynayamazsın ]




ỉ'м иσт вяσκєи
[ Ben kırıLmış değiLim ]



I Love You..
I NeeD You..
I Hate You..
The End..
qame oweR... !!
Sânâ kâLsın insânLığın oLmâdığı yér
Témiz duyguLârın hârcândığı yér
Bütün âcıLârın yâşândığı yér
Bu günüyLé yarınıyLâ hep sânâ kâLsın ...
# Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu
Anné,kücükkén ßi yérim acıınca
öpimmdé gcsin dérdin ya..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri