25 Temmuz 2010 Pazar

Renkli msn nickleri


eLimde Artık Herşey SiLiyorum Dünü… Lanet Ediyorum geçmişe…. Yaşıyorum bugünü..

SayıLı Arkada$Larım Var.! Ama ßana YétérLér Dü$manım Até$sé DostLarım Até$tén BétérL€R...!

Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu yüsDén hiÇ kimSéyi aramıoRum x)
ChoK Ka$aRsın , aZz ya$arSın...!

Hayat ßu SévqiLim !! ÇoKtaN séçméLi...Sénin aŞkınsa ßi döNém ödévi..!

Sén İnsansan o İnsansa ßén dé Sansam N oLur kié..?
öLüм SєИdєИ MєЯђaмєtLi BiИ KєЯє öLdüЯмüyoЯ ki...

Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм ,)
Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм.


DüNya ßiR fiLm açıLıR peRdeN mutLu s0Nda y0k kaçaR hep seNden..NefRet edeRsin seyiRciLeRden..sahNesi geRçek tek 0yun öLümdüR..

#No Panic.No Heycan.ßen q*yuCam.Sen Susucan xD
  en renkli nickler 2010
KuLum qi Yaradana Affet..ßana Böre deiL ihanet !!

Yaşadığım tüm aşklarım bir vampir gibi kanımı emmeye devam ediyor.....

_80 уıℓ∂α вι gєℓιяιм_

нєρ ιçιм∂є şιяιη υуѕαℓ кüçü¢üк вι кız ναя∂ı ∂ışıм∂αкι нıяçıηℓığıη νє кαтıℓığıη αкѕιηє...!!

“Sadakât” mıydı zamana yenilen...Yoksa ”Zaman” mıydı ihanete buyur gel diyen..

Kaç Bahar Kaldıysa Ömrümde Benim O Kadar Umudum yalnızlık Var...

Umudum yok qeLeceqimden ama pi$man deqiLim qeçmi$imden..

ya ceSaret Et Atıℓ kar$ıma ; ya Da Oℓacakℓarı dü$üи devAм Et yOℓuиa . . .
ßiz KıѕкαηıLмαкLα öνüηüяüz ѕєηDє кıѕкαηмαкLα ανυηυяѕυη!..

'Zorsam' koLayı ...'Soquksam' sıcAqı... 'HavaLıysam' sönüqü...'Ciddiysem' cıvıqı...'AsiLsem' bAsiti... vAr !!!

кєη∂ιмє özєℓιм ѕıкıуѕα уαкαℓα..!

The Happy End

Sεи ßεиiм Nεfεsiм!
HαчαLiмdεki Tεk Rεsiм!.. <3
Renkli msn nickleri
Varlığında yokluğunda bir savaş aslında…

İNsaN OğLu biR TuhaftıR HéR Sözü kaLdıRmaz Lan déRsin ZoRuNa gidéR sİKtir edeRsiN HOşUNa

qérçéqim warqén sahTémi qimsé önémsémés

Ya Céhénnémin Ucundayım Yada Cénnétin Néréyé duygusal Gidécéqimi Bende Bilmiyorum ....

deqer wrmk matmatike ozqu bşidir..aska deüL..!

Hayatının résmini yap dédi ßana ßiri. Vé siyahtan ßa$ka rénk vérmédi.

SoNuMuz MoRg Aç Bir TuBoRg,,NeFes ALmA eFeS aL,,2 GüN Önceydi Arİfe Haydi ŞiMdii ŞeReFe!!


yoksa hayat takLaya mı getirdi biZi ?!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri