1 Kasım 2008 Cumartesi

yakışıklı msn sözleri


Sensizliğin acısını sen nerden bileceksinki sen hiç sensiz kalmadınki

Bir destan yazar gibi gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice..!

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum. Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum...

Eyy yar..'BAna senden,sana benden başka herkes yapancı,herkes el....

'nefess aLma efess aL'

Hep derdim ya son sevdiğimsin diye… Son sevdiğim değil… Son “Seviyorum” dediğim oldun..

ßana Hava Atıcan Die Kendini Kasma Damarındaki kanın ßiLe ßana HasTa !

Şimdi Gitsem KoymazKi..KaLsaM Neye YararKi.. Sana AşK HiÇ YaKıŞmaDı..ßen YaKıştıRaM***i..!!
Unutkan nickler , yakışıklı msn sözleri
BirdeN GeLeN BiR HeYeCaNdI..SoNu oLmAyAn bİr mAsAlDı..aLıŞkAnLıK YaPtI BıRaKmAdI..SoNrA YoK oLdU SızLaDı cAnI...

Hafızam Çok KuvvetLi gLiba UNUTAMIYORUM ..

Göz göze gelme gözlerimle, o gözler bana bir şeyler söylüyor. Bakışlarını kaçırsanda benden, o gözler beni sevdiğini söylüyor..

Sevilmek için illa güzel mi olmalı? Çirkinin gönlü güzele düşmez mi? Ağlamak için illa yaşmı akmalı gözler gülerken kalp ağlamaz mı? Gülü koparmak için illa dalından mı koparmalı? Gonca dalında solmaz mı? Öldürmek için illa silah mı olmalı gözler silah bakışlar kurşun olmaz mı?

Aşığım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et ! çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir..

Kahretmişim hayatıma her gece içiyorum Sevilmeden sevmenin cezasını çekiyorum . !

Sussun istiyorum şu koca kalabalık...Konuşmasın,gelmesin,gitmesinler yanıma.İhtiyacım yok çünkü yeni bir hatıraya..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri