8 Aralık 2008 Pazartesi

Bayram nickleri


» Kurban Bayramı’nın ulusumuzun diriliğine, mazlumların kurtuluşuna, insanlığın huzur, barış ve hidayetine vesile olmasını dileriz.



» Bir Kurban Bayramı daha geldi. Bu bayramın öncelikle milletimize, ulusumuza ve de insanlığa hayırlar getirmesini diliyoruz.Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara.



» Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Kurban Bayramın kutlu olsun…

KuşKum YoKTu Béni BıRaKıp GiDeCeqinDen..!!

SıcaK Bir GüLüşTü DüşLeRimi SüsLüYen <3

SonunDa GeLdin Ben Seni Ne KaDaR aRamıŞım Meqer BiLmeden..

qün qeLir inTikam aLınır yaptıkLarının hepsinin aCısı teKer teKer çıkartıLır..ama bu araLar qeRçekten çooook i$im varr. iLqiLenmiyorum.. x/

Téßriq €déRim Sény KaYßéTTiRdiN iZiny ßiR Téq Seny GöRdüM SevGiSiNi €Zényy ..

' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmı$ 1 Ruh Numunésiyim...!
Bayram nickleri , msn nickleri
~ödünç meLeq KanadLarımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarm dusmekten... ~

qözü döNér aDam asaR..s0Ra marS*ta HayaT arar..CanLı YayınDa ŞéüTan*Lar.. xD
" Sensiz bir hayat" ; tebeşirle karatahtaya birşeyler yazmak kadar kolay
değil.. ! "

' ««««яσ¢к σℓ∂υğυη уєя∂є ѕαℓℓαηмαк ∂єιℓℓ;;;σℓ∂υğυη уєяι ѕαℓℓαмαктιя»»»

нєя вαѕα тαç σℓмαм тαç σℓ∂υgυм вαşı уєяє вαктıямαм. . .

hiKayeLeR anLatıLdı a$k mé$k DoğruLuk Hakkında AğLayacak yeR kaLmadı Sahte DostLarın Omzunda...

∂υ∂αкℓαяıη∂αη α∂ıм ∂öкüℓüякєη ιçιм тιтяєя вυηυ ѕєη∂є вιℓ...!!!

--•[-•gι∂єηє ѕöуℓєуιη gєяι ∂öηѕüη ωє ηє кαувєттιğιηι göяѕüη•-]•--

Dilsiz ßir veda seçtiğim için, Gücenme.....
Kapını açık tut sen.
Aşk elbet tekrar girecektir,
ßenim çıktığım eşikten... !!

[●.●] Men deLdim ... ßişi Diip diTcem.. TeNi TeViyoomM... =)) ßu kada didiYomM

Yüreğimde öfkem, yüzümde göLgen gidiyorum dönmem bahardan önce...

..Uzaktaki ya[kı]nım..


ღ yüReğ'[m]ღ

Døkûñamadañ †êñîñê öpêmêdêñ öpûLê$î dûdakLaRîñîmäh$êRê êR†êLêdîm Vû$La†î.



HayaTa hep uzaktan ßaKmaya


ÇaLıştım


Oysa hep ßeni İçine ÇekTi..


ArtıK GözLerimi kaPatıp UzakLaşmak isTiyorum



Bir hayaL oLduğunu ßiLe ßiLe..


Başka Sularda O Şimdi..Başka Rüzgarlar Arıyor..Başka Yollarda Yürüyor..

ßomßassstiiiq Harßi Lastik xD

ηiγє вaηa hєя şєγ кσякu hєя şєγ тaSa
ηє qєćє ηє qüηdüz кaγqıSız
ηєdєη вüтüη γσLLaя кaяaηLığa
qєćєLєяiм uzuη ışıкSız
aşк γaяı γσLda кaLdı ηєγLєγiм
кσякмuγσяuм вєη вuγuм вöγLєγiм
γaяıηLaя кadaя γaкıη iςiмdє Fıятıηa
вu daLqaSız dєηiz duяquη aLdaтıя iηaηмa
γaSLaηıp quяuяuмuη кaмвuя Sıятıηa
кєηdiмє яağмєη duямaм вaSaя qidєяiм..



Love hurts.....
But sometimes it's a good hurt
And it feels like i'm alive
Love sings
When it transcends the bad things
Have a heart and try me
'cause without love i won't survive.
-----------------------------------------
Aşk yaralar
Ama bazen güzel bir yaradır bu
Ve hala yaşadığımı hissettirir
Aşk şarkılar söyler
Kötülükleri aşabildiğinde
Bir kalbi vardır ve beni dener
Çünkü aşksız hayatta kalamam..

Yeni SevqiLin DéFoLuymuş GiT SoR ßaKaLım DéqisTiRme YapıoLaRmı?

şimdi birtanem.
Hadi geri ver onu,
haince çaldiğin gibi.
Bir gün ansizin çikipta karşima
siyah saçlarinla büyüleyip gözlerimi,
sesinle içime işlediğin gibi.
Bir de sensizlikle cezalandirip,
hapsettiğin gibi beni.
Hadi geri ver onu bana
.Sensiz yapamayacak olan aciz kalbimi...

''belki'' dünyasında...
''keşke'' kokan havayı solurken...
''iyi ki'' dediğim tek nefesimsin...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri