12 Aralık 2008 Cuma

Eğlence nickleri


ışıklarımı söndürdü karanlık

sSeni Ne zaman Görsem yüzüm kızarır

Benim Dünyamsa Bu, Benim Sözüm Geçer

kaLbimi buLamıyorum

Beyin ölümüm gerçekLeşti, seni unuttum, ama hala kalbim atıyo, ve sende hala ordasın



Hadi qit..Durma
Hemde sus...
SöyLeme sakın
Sen ne oLacaksn deme bna..!
Ne olacaqımı dertLeme ba$ ba$a kaLp
Herqün seni arıyacaqımı biLiyoRsun
Suus!
ßen qüLe qüLe deRim
Sen hoşcakal deme..!
SöyLeme sakın sen söYLeme..!!



Affına sığınır, özrümü dilerim, sonra bırak beni, ben giderim

Eğlence nickleri , msn nickleri

çocukken balonlarımı patlatı hayat

sana ne ?

bana ne ?

ona ne ?

Size ne ?

Bize ne ?

Onlara ne ?

BAhaNeEeEeee!
gün seni anmak istedi canım…
O sitem dolu şarkıları dinlemek istedim…
Seninle hiç bir alakam olmadığını bile bile seni özlemek istedim…
Belkide aylarca gözümden akmak bilmeyen yaşlar aksın istedim…
Dedim ya bugün yine sev istedim…
Seni sevmediğimi bile bile…
Yeni bir başlangıç yaptığımı unutarak,
Yada senin beni hiçbir zaman adam gibi sevmeyeceğini bile bile,
Yine ve yine ‘’sev’’ istedim..


Sen neden içimde bitirmek için uğraştın bu büyük sevgiyi…..
Şimdi kalk alkışla kendini……
Sonunda bitirdin…..
Git eğlen…..
Sonra çık karşıma bir kez de olsa……
Bak suratıma yine…..
Ama bu kez çekip git dünyamdan……




Çünkü artık o yıkıp geçtiğin yürek bir başkasına ait…!!!!

herşeyin yalan olduğu bi yerde gerçeĞi aramakla me$gulum..




sEni buLmaqDan cOq aRamaq iSteRim !..
sEni sewmeDen önCe anLamaq iSteRim !..
sEni biR öMür biTiRmeq deiLde !..
Sana heB heB yeNiDen ba$Lamaq iSteRim !

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri