29 Aralık 2008 Pazartesi

Meşgul msn nickleri


Susma çOk Soru Sorma Adamı ßunaLtma heSapSız Yere Sorun yaRatma , dinLe AnLa we yargıLama ..

SewdAmın kıßLesi yanLıs YöndeymiS ..

ÖlümSüz Olan ßen deiLdim dü$Lerimdi ..

Hak$ızLıĞın Kar$ı$ında $u$an DiL$iz $ey†andır...

Søη ßîR qéCé dĀhĀ ¢îRKîη øLàLım...ĀÿŅàLàRà |)éqîL þîŖþîŖîmîzé ßĀqàLım...þîŖ hĀÿĀ††ı ŤŖμ†μŅàmà|)ıK qéL øηĀ ßîŖ søη ÿàzàLım . . .


ßi de sen ßırak ßeni unut qittiğin ßi yerde kim kaldı ki çok ßüyüdüm sayende..

Kendin kadar aklımdasın...

aLdanma TeßeSsüm doLu ßakısLarıma, kin doLudur kaLßim.

Doğuştan Çaresi Olmayan ßir Hastalığım Var , Her Gördüğümü İnsan Sanıyorum...


O lanet olası gururun bittiğinde sakın geri dönme... Çünkü senin gururunun bittiği yerde benim gururun başlayacaktır.

*Sen, sen ol! Asla biz olma.

*Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur…

*Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..
İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim

*Hayati gözyaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir….


AranıLan TeseLLiLer Neden Hep meşguLe Düştü..

SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάldı aklımdά ●•٠·

GeŁeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıм waя,GeŁмişeDe-GeçмişeDe saчGıм...

кiмseиiи нaчaтı вeиi iŁGiŁeиDiямez,вeиiмкiDe кiмseчi...!

Düи-DüиDüя,вuGüи-вuGüи... Düичa 1 GüиDüя; oDa вuGüиDüя•●●

Gözℓeяin süяül∂ügüm teк sehiя!

ѕєη мєℓєgιм нιç ∂υямα∂αη αgℓαя∂ıη ηιує ؟ gιтмє...∂ємє∂ιм вαgℓαηмαктαη кσякαяѕıη ∂ιує ¢αη уєℓєgιм кαяışмαѕıη кıмѕєℓєя вιzє...
Meşgul msn nickleri , meşgul sözler, yoğun nick sözleri

("●")..кαLвiiм ανυcυмα ѕιgмιуσя αятιк αййзз..("●")

Siliyor Dünlerimi Yine Aşk .. ßirbaşıma ßırakıp Da ßeni...DuymazLıktaN GeLiyorsuN ßaK..

Kimse BirşeyLer iMa Etmesin Kininiz Varsa SuratıMa kusun..kuSamıyoRsaNız susuNn..

Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri