18 Aralık 2008 Perşembe

Pişmanlık nickleri


кєηdiηdєη ємiη dєqiLSєη Sєωмє. .вєηSiz мuтLuγSaη hєp öγLє кaL. .!

кaLßiм єLLєяiм кdя кüςüüq diiiLкγ ! вu кızıη **Lı Fiqяγ Shηdє..


"uzak" ya da "yakın" sen oL yeteR ki . .

Dönemedim yüzümü hayatahala bitmeyen yolculuklardayım.. x$

Umudumu ezip geçti yüreğimin hüznü…

Her kelimem yalnızlığa tutsak..

Biz seninle imkânsız sevdanın iki kuluyduk...

Sana düŞman biR seN var iÇimde...

Seni seNinLe savaştıRıyoruM...



Ama sen hiç benimle olmadın ki...
YA AKLIN BAŞKA YERLERDEYDİ YA YÜREĞİN...

Bu evin içine yaLnızLık qirdiqinden beri ..

Her odası darmadaqın tıpkı ruhum qibi..
Ya a$k bitti ya zaman..
İkisinden biri…



Kacmak istersin hayattan..tek basina yasamak karanLikLarda..yapamazsin..birakmazLar pesini..ønLar køvaLadikca sen kacarsin..nereye øLdugunu biLmeden..bir gùn kazanicam diye inad edersin..kazanamazsin..sønunda yeniLir ; hayatLar icinden hayat secersin..sebebsizce ya$arsin õLmek isterken deLice..


Sen nefes aldıkça umutlarım nefeslerinde yaşadıkça ağlamıyorum ağlamayacağım da.

Biliyorum sen bensiz de yaşabilecek kadar güçlüsün..


Unutmadan bir teşekkür borçluyum sana; kısa bir süreliğine de olsa yarımlığımı yalnızlığımı unutturduğun için..


Artık mutluluğa kanatlanma zamanın geldi...


Hoşcakal yüreğimi adadığım ömrüm....


Aşk bir yaşam biçimidir kandırmacasına boğulmuş gidiyordum işte...

Belki de kader kırmızı kağıtlara kanla yazı yazmak olsa gerek... (x

Aşk şimdi şımarık bir zengin çocuğu...

Gelişinin bir gidişi olduğunu bile bile seviyorum seni…

Ben bir tek harfine ne düşler adamıştımoysa şimdi cümleler boyudur uzaklığım sana... x$

Sen giderken gözlerine yüklediğim anlamlar boyudur yalnızlığım... (x

“Aynı suda ikinci kez yıkanmak imkânsız değil boğulmakmış!”

Ben kelime kelime kim’lere ulaşırken ‘neden’ yoktu Lügatinizde.


γσLLaяda γüяüdüм SaвahLaяa aLLahıм вu ηaSıL 1 düηγa uмuduм γσк γaяıηLaяa

Kaybettıklerım;megerse kurtulduklarımmış!

Erken dü$tü masken yüzünden. !
Pişmanlık nickleri , msn nick
Bir hayat gibi geçtin ömrümden...Kısa sürdü!
Oku anlarsın dediler...Çevirip durdum sayfaları..Her noktadan sonra bir sen çıkıverdi karşıma...

Sıkışmışken yüreğim bir köşeyesenin şehrinde gezinirken gözlerim.
Ellerini her tuttuğumda titremesini isterdim.


KayboLsam sakLansam da ben
İsimsiz sokakLardaa....
Unutsam tüm masaLLarı
Karışsam meydanLara..


sana açılan kalbim isterdi aşkı ve sevgiyi.
Sen sevmedin onu o geberdi .. .
Işık tut bana pişmanlığın gölgesindeyim



Göğe uçurduğum umutlarım vuruldu bir bir


Nefes nefes acıyı yonttum adınla
Yokluğuna buladım ellerimi
Yüzüme bölük pörçük diktiğim yamalı gülüşlerdeyim şimdi.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri