14 Aralık 2008 Pazar

özlem msn nickleri


kentte beni haLa sırtında taşıyan bir aşk warTekrar doqmamı öLümüm kadar çok isteyen..



İçimde dolaşan alkol gibi
Sana gitgide sarhoş oluyorum
Ruhumu kaybetmiş gibi
Nefes bile almadan seviyorum seni



Camdan/dı yüreğimin ayakkabısı zaten Kırıldı(m)!





([cєййєтiiη йüfυѕυ αяттι])




ηє zαмαη gσℓ ∂ιує αякαмı ∂öηѕєм єℓιη∂є σƒѕαут вαуяαğıуℓα вєкℓєя кαнρє нαуαт...



Gölgeler takibimde ardımda bir manzara yığını..




Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu
Annékücükkén ßi yérim acıınca
öpimmdé gcsin dérdin ya..
KaLBim acıo anné hadi öpté gcsinn...




мµτℓµℓµкℓάя... Đõят е√άя Чάℓŋιجℓιк √άя...


ßeni hayaLLerimin ßittiqi yere aSın!




sheytanlık bnm yaşam tarzım...








HaLa yanaqımda qözya$ımın izLéri Artık susuyorum… SözLérim ßitti



çocuk olsam yeniden
sadece düştüğümde acisa canim




Ne masaLım ne de bir şiir
KeLimeLere anLam yükLemekten vazgeçtim
AnLatasım yok
AnLayasım yok
ÖyLesine işte .. .





Nasıl geçer bilmem
Üstümdeki sen lekeleri
Ben olduğum yerde dururken
Benden gitmiş aşk sözcükleri ...

Aksine, siz derinlerime daldıkça;
Ben nefessizim!




ßu kz anLadm
kuru daLLardan ypma
ßi kprüDen qeci0rum



AnLaTacq HiqayeLRm BitmeDy Henüz,
AnLaşacq DostLaRm TüqHenmedy!!
YoRgunLq,KırgınLq Hepsi GeLR GeçR,
HeR şeye Raqmen YaşamaqH qüzeL!!



Günahın en has hali ihanet
Hakkımı ver gideyim adalet
Son kozum olsun zorda sükunet
Kendime sarılır donarım ..





düşmanlarma ekmek attım anlamlarıma anlam kattım



YıLDıZ BiR GöKTe GüZeL BiR aYYuKTa, Ay BiR YıLDıZLa GüZeL BiRdE BaYRaKTa..

ALayınA y-O-L !!



* нani вikere DüşmüşTümya
parçaLanmışTı yüreim
* нani Sen TopLamışTın ya
peki ŞimDi nerDesin (?)



FazLa ÖzHeNMe aLDımDa kaLıRsın



düşmanlık besliyoruz biz
Kalmadi dostum ne de aklimda bir iz ...

Bunalimin esiri oldum ciktim
Agladim her gece tek basima ..


Neye yarar,sözcükler! Kalpleri kanatmaktan başka!

Özlem msn nickleri , özlem nickleri


VaKiT kİtLeNdİzAmAnıN BiLe zaMaNI KaLmAdINERDESİN?




duy beni heryerden duy
gör beni heryerden gör
dur sebebi halim ba$ka
kalp kırık dökük yenik a$ka



Dışımda KahkaLardan Bir Suret !! İçimde Kan AğLayan Küçük Bir VeLet




# Kan kaybında Boğuldu insanlık! #



Dünyada bir tek sen kalsanda
Senin olmayacagim asla!!



Bitiriyorum...
Kapat gözlerini...
Üç nokta bıraktım senli günceme...
Anlamı saklı bende...
Unutma "gözyaşım sende"….



Düsersin demistim..Fazla sarktin Hayallerimden..



Yüreğimdeki çöpler birikti.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri