21 Aralık 2008 Pazar

En farklı msn nickleri


aLoNe DaNcEr PuPpEt





<<<<

╔╗♥


║║╔═╦╦╦═╗
║╚╣║║║║╩╣
╚═╩═╩═╩═╝
<<<<



coca cola reklamlarındaki penguen gibisinDört kapak versem gelir misin ?





<<<<
]♣▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒♣







DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé





<<<<





**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d





<<<<





ºº¢ığLığım boğâzımı késti, kânâ(yâ)mâDım

-dé hâLindéyim âcıLârınº




çhokta tınNN triBüne WıNN WıNN!
2 dK DeliKanLı oLun PaRaSı NeYSe VeRiRiM

ßu мuduя ßaηa яєωa qöяdüğüη ?! кiмSєLєя вiLмєS, ßu ßiя кöяdüğüм !


€limde Bir Kitap Sayfası İsTe Hayat, Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat!!
$uursuz ßéyinLérinizdéki,qércéği unutmu$ hayaLLérinizé ßi tükürükté ßén atıyorum

SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR!!!

Beni Kimin NeReSiNe taKtĞı öNELi AsıL öNeMLi OlAn bnm KiMi nEReMe tAkTıĞıM


HaYaT YeDeK oYuncuLarLa DoLuDuR !
ßo$aLan YeR Her ZaMaN DoLDuruLur !



insan maskeleri o yüzsüzlüğünüze hiç yakışmıyo !!

SırıtıYorUM yüsüNüze nefretiMle

ĐokunuŁmâmış ĐüşŁérim Vârdı ßénim Кimséyé §öyŁémédiqim
Vé Кimsénin ßozmâsına Ĭzin Vérmédiqim ĐüşŁérim Vârdı Ĭçindé §én 0Łân Ẵmâ
§énin ßiŁé ßiŁmédiqin, ĐokunuŁmâmış, КirŁétiŁmémiş , ßozuŁmâmış ĐüşŁérim Vârdı
ßéni ßu Кâdâr MutŁu Єdén 0nŁârdı




Ήéя Кâяéѕi
گiуâнâ ฿σуâимιş ฿iя ฿υŁмâcâуιм
Çözмéуé ÇâŁιşтιкçâ Ĭçiмđé КâуЪσŁυяѕυи!

Hep böyleydin senRuh çatlağıdan binbir renk sızıyor yine



Kendi Ellerimle Çizdiğim Bir Ayrılık Tablosuna
Çaresiz ''Çare''Lerimi Sığdırmak
Ve Bir Türlü Tüketemediğim Sensizliğin
Mürekkebini Uğrunda Harcamak Mıdır Aşk?

İçtiqim biraydı hayalin

Yakar bir siqara biterim ! Dumanında yitip qiderim

Yedi rengi görmeyen bir çocuktum büyüdüm
GöLge gibi bedensiz bir hayata büründüm
İnsan yüzü görmeyen bir diyara sürüLdüm
Yarını hiç biLmeyen bir dündüm bir bugündüm
Hayat çok güzeLdi durduk yere üzüLdüm
Her doğum günümde neden bir yaş küçüLdüm?

Sen benim eksik yanımsın eksiLen yanım şizofren yaLnısLığım

Senden Korkum Olmasa Kurşunu Kafama Ellerim Hediye Alır
Anlaman Zor ya " Neyse " Ahım GiderVahım Kalır




héRkés inSanLıqı déqi$tirméyé çaLı$ıyor kimSé kéndini déqi$tiRméyi akLındaN qéciRmiorR!


baSit biR inSan zaManı nasıL öLdürceeNi déqéRLi biR inSaN da naSıL kazaNcaqıNı düşüNüR!






biR buqüN iKi yaRıNa bédéL qiBi!



héR i$te biR hayır héR hayırDa bir dé $éR yatılıdıR!!




yalnız kaLmak biR ilaç mıDır_?yoKsa hastaLıqın Ta keNdisi Mi_?


séNi sévMénin ucunDa öLüm oLsa öLüMé ko$arak qidéRimM!


ßir hayat çizdim kndime, hapsettim kendimi içineSesszdi hayata haykırışLrm oysa, bu gürültü nie ?


hér$éyiN biR sonu vaRdır i$té bu Da séNin soNunDuR!


diLim özqüR buqüN hérkéSi kırabiLirm hak VéRné hisséTTiqiMi buLamaDm haLa biR yanım 'céK qiT' biR yanım 'kaL' déR!!

buRda etiKet geçmeZZz ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar,buRası "Türkiye" YoqqH öyHLe!





değiLim siZin qiBi oLmamDa qökDéLenLerDéN tüküRüCém suraTınıZa aLayIna x)

baZén kaDéRi beLirLér yaZı yaDa tuRa

giderim bu diyardan yüreim bana kalmışsa (!)

Bilip söyledikleriniz yasadıklarımı ifade etmez

Ya$amayI çok seviyorum, bana bula$mayan herkesi de çok seviyorum =]


kırSanDa birÇok kéZ kaLbimi faRkeDér mİ séRseRy ?



inSan oğLu naNkördüR değer weRmez kimseye ,bende inSan'm sonuçta fasLasıNı bekLeme


Oyunun adı aşk,kan ve gül -
Sen katilsin bense maktül -
Çek hançerini son kez öp ve beni öldür*


kaLßine zorLa öqreTemessin yaßancı *2 keLime [ ! ]


né oLDum deme ne oLCamDa déMe ne oLuyo naaNn Dé) ehuhueh xD

no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susJan xD


Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır Alayına YOL xD
En farklı msn nickleri , nick sözleri
CeHenneM boş BüTün ŞeyTanlaR buRda x)

kimiN eLinDéSin, unuTuLdun mu seNDé sinSiCé,
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?


*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ


ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri