24 Şubat 2010 Çarşamba

artist msn nickleri


İnsan Kadar Kendine Güvenen Bir Acim Görmedim,
İnsan Kadar Nankörünü,Bahsettiğiniz Kedilerde Bile Görmedim..


artist nick sözleri


Küllerimden Doğar Mıyım Sana Doğru...




İçimden Bir Ses Sessizlik Diyor...


Canım Yalnızca Sevmek İstiyor Seni...



..Bazen Öpmeden Öpmektir Sanki...




Katle kendimden başladım!
Ne varsa geçmişten kalan,
Paramparça olmalı!



Kan Damlıyor Parmak Uçlarıma Fersizliğimden...

Ne cennet kokabiliyorum, ne cehennem yanabiliyorum…





Sana ‘’sus”arken,
Ölüme ‘’sus”arken,
Müptelasıyken kahramanı bıçaklanmış masalların...
Aşk için aşıkları ezip geçmişken,
Susma ömrüm!..

Şehadet getir cinnetime…


Rutubet yerine ölüm kokusu sarmış sanki duvarları...
Yalnızlığım bütün ruhumu ele geçirmiş...
Bezen varlığını hissediyorum...

Bir an için alıyorsun yalnızlığımı
Sonra tekrar bırakıp gidiyorsun...





Daha kaç kez perde çekeceksin yüreğime
Dilim ” lâl” olsun bundan böyle...


Kulaklarım Patlıyor Sessizliğinden...

artist msn nickleri





"Sana anlattıklarım neleri susuyor bir bilsen
Ve anlatmadıklarım neleri söylüyor..."






Hiç gece olmaz
Düşleri kararmış satırların yüzümde ki aynasında
Gözlerimi öpen rüzgar Simsiyah bir kalp
Uyuşmuş bedenimin göz altı mührü Yarın yaşamak istiyorum
Diplerdeyim dirilmeyi bekliyorum.
Eksik bir şey var;



Benimle kınanıp, benimle yanmayacaksan,
Cennetten kovulmayı göze alamayacaksan,
Bir sözüne çölde vaha gibi susarken
Öyle umarsız susacaksan;

Sen de sus ömrüm!..
Çığlıklar geliyor; uzaklardan...
Orta yerindeyim, zamanın...
Varla, yok arası...
Belki, gecenin yarısı...
Belki de, sabahın tenhası...




Susma Ömrüm...
Şehadet Getir Cinnetime...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri