6 Şubat 2010 Cumartesi

Sevgiliye msn sözleri


Madem soysuz bende gönlün yok idi
Niye doğru yoldan şaşırttın beni ?











Dert bende derman sende aşk bende ferman sende












Dönecek yerim kalmadı herşeyi mahvettim geldim












Bin kere öldüysem bin kere dirildim geldim














Farkinda oldugum icin var oldun vazgectigim icin artik yoksun










ve ben cok sonra anLadim
seninde gidebiLecegini







Sevgiliye msn sözleri



Tabirim caiz değil numunem yok sende kalsın aslım










.Ve belki de bildiğim herşey için ben suçluyum















"sen ölünce dudaklarından öpecektim

mikrop kapmasın diye
tentürdiyot sürecektim ağzıma"










"ben senin adını kendi adım yerine
mezar taşıma yazdım çamurla
sen bir bardak susun
ben en çok bundan korkuyorum"









" bilirdin ben daima büyük iddialara

girerdim örneğin seni sevmek seni dünyanın yedi
harikasından herhangi birinde yüzünden jiletle işaretlemek
indiğin noktadan yeniden göğe yakın bir zürafa gibi
arabanın attığı her taklada sana yaklaşıyor olmanın sevinci
arabanın attığı her taklada sana yakışıyor olmanın ürpertisi.

zordu.
çünkü mart ayının soğuk bir salonuydu. çünkü hayat

ölümün insana oynadığı en trajik en mükemmel
en acımasız oyunuydu.

senin için ölüyordum durum buydu!"








Dünyanın en uzun gecesi 21 aralık değil beni terk ettiğin gecedir.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri