18 Şubat 2010 Perşembe

Metal msn yazıları


Ч Ü Z Ü M E B A K T I G Ü L D Ü G İ T T İ Ş E Y T A N .


Beчηimden bu aşka çıkaη her basamak çeLişki
Huzur mutLuLuk ve ben .. kaçamak iLişki *

melek nickleri
Kusur buLmak istiчorsaη Git `aчnaLar seηiηdir ..

Tom ve Jerrч kahramaη değiL sadece sevimLi -

Yaşadığın sürece öLümsüzdür acıLarın.

Чüzümü çıkαяıη beηdeη bαkışŁαяdαη bıkтım .


Bir hαyαl kuşunun kαnαтlαrındα αdını rüzgαrα yαzmışız meğer
Şimdi αrıyorum Bulαmıyorum
İçimde sαklαdığım o mαsαllαrı kimseye αnlαtαmıyorum

ÜzüLme `meLeğim .. Đüşüη чeteя' GeLirim ..

eskıden sewdıqım seyler sımdı.satılık!
Yazık.!



Evinin en karanlık köşesine koy

Z'ye gelmeyeceğim hiç
Hep A'larda demirleyeceğim
Sen özlemler açacaksın sabırsızlığında
ßense yağmurlarda serinleyeceğim..


YaRınıMı bRaqTm .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!




Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor ..!



İstanbul sana susamalı
Benim sana susadığım kadar
Bu hasret İstanbul’a da koymalı bana koyduğu kadar...



El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..



sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !..



yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !..
Şekilli msn nickleri


hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!




...oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı...bir türlü üzemiyorum onları...Elinde sonunda mutlu oluyorlar..bir türlü bana benzemiyorlar...



кiişiiLiiksiiz pii*Ler nsL кiişiєL iiLetii yazsnLarkii..??!!



Metal msn yazıları
υzαтмα єLLєяiiηii υzαк σLѕυη iiѕтємєz.. вєηDєη αLdιкLαяιηι νєямєує gücüη уєтмєz..!!




DαуαηмαLιyιм..уαѕαмαLιуιм..ѕєηDєη кαLαηLαяLα..!



Tanıştığın herkesin birşeylerden korktuğunu, birşeyleri sevdiğini ve birşeyler yitirmiş olduğunu UNUTMA..!


aL hayaLden ibaRet KaLıntıLarını....



kendimle savaşlarım ve
hayatla yarışım terki diyarda.
yoRuLuyoRum ... .. .


ßeni üzmeLerine izin vermedim ... Aciz Düşmedim, GÜÇLÜ idim.. ßendeki Sevgiye uLaşaBiLecek 1 kişiyi tanımıyorum...
El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..
__________________

ßénimLé Tanı$mak Mı İstiosun¿
Zéki OLmaLısın...
ßéni YakaLamak Mı İstiosun¿
HızLı OLmaLısın...
"ßén" OLmak Mı İstiosun¿
Ahuzahaha.
$aka Yapıo OLmaLısın.!!.













' SevioRm KenDimi x3
artık renkler yok.*

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri